掃呢頁CODE去手機

2015年12月15日 星期二

【80後上車真人SHOW 2】衝動入市銀行唔批按揭 40萬瀕撻定 __,

(欲瘋狂重溫第一集?即上「蘋果ATM」fb專頁:http://fb.com/appledailyatm)上集講到,做自僱司機的Tony,月入超過3萬元,首期儲近100萬元,可惜無稅單。中原按揭經紀董事總經理王美鳳建議,「以佢嘅情況,可以考慮450萬元以下嘅單位,樓價450萬元係做唔到九成按揭,最高八成,佢入息同首期方面,買入一個450萬樓下嘅樓比較適合,但要留意,有固定收入申請人先至可以得到按揭審 ...




其他影片:>>






(欲瘋狂重溫第一集?即上「蘋果ATM」fb專頁:http://fb.com/appledailyatm)

上集講到,做自僱司機的Tony,月入超過3萬元,首期儲近100萬元,可惜無稅單。中原按揭經紀董事總經理王美鳳建議,「以佢嘅情況,可以考慮450萬元以下嘅單位,樓價450萬元係做唔到九成按揭,最高八成,佢入息同首期方面,買入一個450萬樓下嘅樓比較適合,但要留意,有固定收入申請人先至可以得到按揭審批,如果屬於自僱人士,到時銀行未必可以批出,如果擔心,可以喺銀行做預批,會穩陣啲。」

5月至6月期間,二手市場極度缺盤,好似傳統上車屋苑沙田第一城,伙數達10,643伙,在6月份,一度低見5個「鎖匙盤」,九龍灣淘大花園鎖匙盤亦僅4至5個。他心儀的將軍澳更加缺乏適合他的放盤,中原地產柯勇表示:「唔好話400幾萬,喺500萬元以下嘅樓盤都好少,私樓直頭係無。」

盤少價硬,Tony想搵個啱價放盤睇下都無,搵完又搵,等了又等,換來一個又一個無啱盤的回應。直到7月至8月期間,有了轉機,股災震盪,鎖匙盤陸續浮現,終於有返啲鎖匙盤俾Tony去睇下,是鄰近港鐵寶琳站的將軍澳居屋浩明苑,屬單幢樓,一個實用483方呎單位,叫價488萬元。

不過Tony都是抱住睇下的心態,「佢價錢唔平488萬,期望係450萬元樓下嘅樓,而且希望係啲大型少少嘅屋苑,始終單幢樓,同埋超budget,所以都係睇下先。」佢覺得唔需要急,「買樓呢啲嘢可以從詳計議,睇多幾間都無壞。」

睇完單位,經紀一行開,他彈三彈四,「一定要執過」、「廁所唔得,太細、太逼」、「價錢貴少少,始終唔係私人樓」,問他會否拍版買呢個單位?他答,暫時唔會。

第一次睇樓後,他說:「我個人係特別啲,有陣時好想要一樣嘢,就好心急去做,唔理三七廿一,就要做到嫁但係有時,攝高枕頭,瞓多幾晚,諗下諗下都唔使咁急,慢慢來,總有機會買到。」

口說不,身體卻很誠實,隔幾日,代理推銷他將軍澳居屋康盛花園一個兩房單位,補地價叫價390萬元,當時來講,勁平!事關同區四球以下放盤絕無僅有,但係……

真人SHOW當然仲未完,欲知之後點發展,《80後上車真人SHOW》第三集同埋第四集終極篇,將會準時分別於明日下午1時及6時正,於「蘋果財經即時新聞」同埋蘋果財經FB Fans Page「蘋果ATM」同步播放!

記者︰陳家雄 吳美茸

攝影︰王俊龍 楊柏賢 何柏佳 鍾偉德 黃耀興 朱家駿

剪片:鳥推

掌握財經生活資訊,即Like「蘋果ATM」fb專頁

http://fb.com/appledailyatm


鍾意就快D Share啦!