掃呢頁CODE去手機

2015年12月15日 星期二

【80後上車真人SHOW 3】死慳死抵變宅男 月使二千為層樓 __,

(欲瘋狂重溫第一、二集?即上「蘋果ATM」fb專頁:http://fb.com/appledailyatm)Tony樓就買咗,點知大禍臨頭。上集講到佢係自僱人士,稅單未有,買樓前諗住做按揭預批,首次睇樓仲話要慢慢嚟,最終衰衝動,落「大定」40萬元買入將軍澳居屋康盛花園一個兩房單位,家陣做唔到按揭,隨時撻定輸半球,呢筆錢其實儲得好辛苦㗎!佢冇大學畢業,中學畢業後投身社會後,做過Sales、文員、清潔 ...




其他影片:>>






(欲瘋狂重溫第一、二集?即上「蘋果ATM」fb專頁:http://fb.com/appledailyatm)

Tony樓就買咗,點知大禍臨頭。上集講到佢係自僱人士,稅單未有,買樓前諗住做按揭預批,首次睇樓仲話要慢慢嚟,最終衰衝動,落「大定」40萬元買入將軍澳居屋康盛花園一個兩房單位,家陣做唔到按揭,隨時撻定輸半球,呢筆錢其實儲得好辛苦㗎!

佢冇大學畢業,中學畢業後投身社會後,做過Sales、文員、清潔、侍應、廚房、外賣仔、電單車速遞、接待員,對上一份工係賣保險,但同上司不啱咀形,不歡而散。因緣際遇,朋友叫買車,買買下變咗做自僱司機,家陣幫3間公司日日送貨。

社會大學起步並不如意,近幾年轉做司機,收入先稍為穩定,5年前開始儲錢,目標一年儲36萬元。「我覺得人生一定要有車有樓!由細到大,好想要嗰樣嘢,就會定做目標,未必一定得,而且當中好多唔成功。」為達成30歲前置業的夢想,「搵份人工高嘅工,跟住儲錢或者投資,唔好攞去玩,唔好攞去旅行。」

唔係打政府工、又冇大公司大樹遮陰,自己幫自己打工,飯碗隨時不保。佢好清楚這種情況,所以唔敢大花筒,平日死慳死抵,「早餐唔食,一瞓醒就撲出去返工,通常做到晏晝,公司包飯嘅,咁就食公司飯,有陣時喺公司拎埋晚飯返屋企食……拖又唔係點拍,又無乜朋友,又好少應酬食飯,興趣又唔多大。每月消費2,000至3,000蚊……無乜朋友無辦法,掛住做嘢……少啲娛樂咪少啲消費,真係要捱㗎,成個宅男。」

兩年前唔同父母住,同朋友夾錢租西貢好偏僻的村屋,每月交租約3,000元,屋內家具好多二手,甚至免費,好似衣櫃,睇落兩三千蚊貨仔,但原來只係幾百蚊。就連著緊嘅衫都只不過係喺淘寶大量買入,幾十蚊貨色。

無社交、無嗜好、低消費、計到盡,朋友都話佢係孤寒鬼,最終佢真是儲到近百萬蚊首期。慘在當日衰沖動,無稅單,屬自僱人士,銀行唔批按揭,專家叫他搵擔保人,大難臨頭,梗搵親人。點知阿爸阿媽經濟能力有限,做唔到擔保,想家姐出手?「家姐同姐夫,經濟能力好好,(但有無擔保到?)佢哋有自己諗法,咁又唔會怪佢,始終擔保係大事,咁唔擔保都好正常,不過如果調轉係家姐有事,我一定會幫。」

屋企人幫唔到,佢都未絕望,心諗報咗稅,9月尾、10月頭會有稅單,點知10月遲遲收唔到稅單,「上網查又好,打電話去問又好,都話未出到稅單」。距離收樓只剩兩星期,唔通Tony第一次上車,就要撻定蝕錢喊住走?想知佢最後上唔上到車,今日下午6點正!準時登入「蘋果財經即時新聞」或者蘋果財經FB專頁「蘋果ATM」,睇埋「80後上車真人SHOW」最終回!

記者︰陳家雄 吳美茸

攝影︰張柏基 楊柏賢 何柏佳 鍾偉德 黃耀興 朱家駿

剪片:技安

掌握財經生活資訊,即Like「蘋果ATM」fb專頁

http://fb.com/appledailyatm


鍾意就快D Share啦!