掃呢頁CODE去手機

2015年12月7日 星期一

《巨星放題》:陳瀅蝦頭擠身四強 __,蝦頭,陳瀅,楊詩敏,

陳瀅(左)同蝦頭奪得最後兩強席位,勁呀!next1/1preEason問呢條問題,做咩隻眼睩到咁大?next1/1pre「女神」陳瀅出埋手,當然答啱啦!next1/1pre呢三個參賽者竟然唔知?next1/1pre陳瀅仲出埋口術,今次答錯喇!next1/1pre張繼聰個樣愁到呢!next1/1pre蝦頭氣勢強勁,行到最尾呀!next1/1pre陳瀅撩鼻撩成功入決賽!next1/1pre阿聰被兩女揼 ...


陳瀅(左)同蝦頭奪得最後兩強席位,勁呀!next1/1preEason問呢條問題,做咩隻眼睩到咁大?next1/1pre「女神」陳瀅出埋手,當然答啱next1/1pre呢三個參賽者竟然唔知?next1/1pre陳瀅仲出埋口術,今次答錯喇!next1/1pre張繼聰個樣愁到呢!next1/1pre蝦頭氣勢強勁,行到最尾呀!next1/1pre陳瀅撩鼻撩成功入決賽!next1/1pre阿聰被兩女揼 ...


陳瀅(左)同蝦頭奪得最後兩強席位,勁呀!

next 1/1 pre

Eason問呢條問題,做咩隻眼睩到咁大?

next 1/1 pre

「女神」陳瀅出埋手,當然答啱

next 1/1 pre

呢三個參賽者竟然唔知?

next 1/1 pre

陳瀅仲出埋口術,今次答錯喇!

next 1/1 pre

張繼聰個樣愁到呢!

next 1/1 pre

蝦頭氣勢強勁,行到最尾呀!

next 1/1 pre

陳瀅撩鼻撩成功入決賽!

next 1/1 pre

阿聰被兩女揼走!

next 1/1 pre

全錯嘅張繼聰!

next 1/1 pre

所以,最後四強係蝦頭(左上)、周秀娜(左下)、陳瀅(右上)、連詩雅!

next 1/1 pre

由《東網巨星》App推出的遊戲節目《巨星放題》,經過兩輪準決賽, 繼周秀娜、連詩雅出線後, 陳瀅及「蝦頭」楊詩敏雙嬌夾擊, 將考官「Miss Kay」謝安琪的老公張繼聰叮出局! 慘遭刁鑽問題難倒的阿聰連吞三蛋,相反蝦頭就發揮小宇宙,臨尾答啱問題過關!

最強娛樂資訊App《東網巨星》全力打造的益智遊戲節目《巨星放題》,第八集準決賽已推出,繼續由三位星級考官「Dr.吹神」陳奕迅、「Miss Kay」謝安琪及「Professor Hins」出題考驗自命IQ爆棚的陳瀅、蝦頭及張繼聰。

陳瀅棄女神形象

Eason首先發問:「長頸鹿條頸生得長,因為要食樹上嘅葉,咁點解猩猩鼻窿咁大?」陳瀅醒目答中更不顧女神形象,用手指㩒住自己個鼻嘗試感受猩猩的鼻窿:「因為要聞其他猩猩嘅pat pat……同埋要撩鼻屎!」蝦頭思索了一會答:「因為要呼吸多啲空氣。」雖然最後她講得出答案,但已超時,錯過搶分機會。Eason揭盅:「因為猩猩手指粗,撩鼻屎時比較易入到窿。」茫然的阿聰無奈得啞口無言,神情超爆笑。

之後Miss Kay發問:「第一個喺紅館開演唱會嘅歌手?」阿聰最快搶答:「徐小鳳!」蝦頭都有答徐小鳳,但求保險她不停補充:「譚詠麟、甄妮、葉麗儀!」最玩嘢是陳瀅竟答:「Kay!」又讚Kay靚、皮膚好,擺明擦鞋,Kay準備講答案是許冠傑時,阿聰還作狀兇考官:「講!」蝦頭就揼心口:「歌神都唔記得!」開始洩氣的阿聰說:「唉!錯咗兩題!」

張繼聰嘆問題難

最後由Professor Hins發問:「有位朋友不幸因車禍入院,佢家人趕到醫院向醫護人員問情況,醫護人員舉起五隻手指,然後家屬就爆喊,點解?」阿聰搶答:「死咗!」蝦頭都說:「唔得。」天生樂觀的陳瀅就擺出「OK」手勢,軒仔要講答案時, 蝦頭在超時前答中:「三長兩短。」

全錯的阿聰嘆今次問題很難,躋身決賽的陳瀅滿臉笑容說: 「咁都畀我過到關,決賽再見。」臨尾發揮小宇宙的蝦頭握拳慶祝!大家想睇精彩內容,即快快click入《東網巨星》App的《巨星放題》。

最強娛樂APP「東網巨星」下載連結:

Android App - http://goo.gl/GqQlC2 

iOS App - http://goo.gl/ItozKI 

鍾意就快D Share啦!