掃呢頁CODE去手機

2015年12月5日 星期六

陳海琪醉貓語錄 藝人網友開心齊「些牙」 __,

陳海琪尋晚的醉貓事年在網上引起網友同藝人朋友熱議。next1/1pre張致恒與網友進行討論。next1/1pre狄易達都有發聲。next1/1pre陳海琪好友李蕙敏力撐,真係患難見真情。next1/1pre陳海琪部分醉貓語錄。next1/1pre著名DJ陳海琪尋晚為大型開幕活動擔任司儀,點知因為「飲多兩杯」就出事,除咗在席間推跌所有玻璃兼由五至六名猛男保安「夾」住離場外,佢嘅「貓事」同胡言亂語仲畀 ...


陳海琪尋晚的醉貓事年在網上引起網友同藝人朋友熱議。

next 1/1 pre

張致恒與網友進行討論。

next 1/1 pre

狄易達都有發聲。

next 1/1 pre

陳海琪好友李蕙敏力撐,真係患難見真情。

next 1/1 pre

陳海琪部分醉貓語錄。

next 1/1 pre

著名DJ陳海琪尋晚為大型開幕活動擔任司儀,點知因為「飲多兩杯」就出事,除咗在席間推跌所有玻璃兼由五至六名猛男保安「夾」住離場外,佢嘅「貓事」同胡言亂語仲畀在場人士喺社交網站開心share添!

網友集結精華語錄

尋晚上台嘅嘉賓無一幸免地中靶,畀佢拎咗嚟開玩笑,有網友就集結精華整咗多條精彩語錄,例如:「關楚耀點解你咁似張國榮?」、「香港舞王Sunny Wong,Wow Wow Wow」、「夏韶聲係香港最搖滾嘅人」,陳海琪又自稱係音樂部總監,所以話自己做嘢冇錢收,陳海琪話:「森美你做司儀今晚有錢收嗰喎!但係我無㗎!」之後仲話自己唔係靚,係有氣質!

張致恒逃過大難

事後,好多明星都留言回應佢嘅「酒癲」行為, 藝人張致恒(Steven)就話自己避過一劫:「好彩冇去,本來我要上台!」就連藝人杜汶澤(阿澤)都暗寸話:「公關嘅嘢你...」

李蕙敏獨撐

網民一面倒負評陳海琪,唯獨佢好友藝人李蕙敏(Amanda)就力撐佢,深夜喺微博發文話:「有一種朋友叫做:唔使講野(嘢)!撐就是撐!支持好友陳海琪!」依種確係「患難見真情」嘅好例子!

鍾意就快D Share啦!