掃呢頁CODE去手機

2015年12月5日 星期六

夢夢三度「企跳」 Ricky覺得係碎料 __,夢夢,朱翰博,Ricky,戴夢夢,

Ricky接受能力真係高喇,夢夢三次「企跳」都話好普通,唔通平時仲激啲?next1/1pre第一次「試跳」。next1/1pre第二次「試跳」。next1/1pre第三次「試跳」。next1/1pre最後Ricky頂唔順,破口大罵:「如果有差佬嚟,你即刻玩X完!」夢夢先肯收手!next1/1pre上車前已經嘈緊交。next1/1pre夢夢今日受訪時躁到爆呀,怒睥記者添。next1/1pre戴夢夢於 ...


Ricky接受能力真係高喇,夢夢三次「企跳」都話好普通,唔通平時仲激啲?

next 1/1 pre

第一次「試跳」。

next 1/1 pre

第二次「試跳」。

next 1/1 pre

第三次「試跳」。

next 1/1 pre

最後Ricky頂唔順,破口大罵:「如果有差佬嚟,你即刻玩X完!」夢夢先肯收手!

next 1/1 pre

上車前已經嘈緊交。

next 1/1 pre

夢夢今日受訪時躁到爆呀,怒睥記者添。

next 1/1 pre

戴夢夢於5月底被《好報》拍得在街頭發男友Ricky脾氣,做出四度剝裙的驚人壯舉,至上月尾她才表示發脾氣才做出「能人所不能」的行為,實不應該這樣做。惟講完不夠幾日,最新一期《好報》再拍得她與Ricky在上月23日晚上,又在街頭吵大鑊,Ricky揸車回家期間,身為乘客的夢夢三度打開車門「企圖跳車」,Ricky見女友行為過火,立即爆粗鬧爆她:「你點X樣對我呀?我揸緊車你跳車?你閂唔X閂門呀?我話X畀你聽,如果有差佬嚟,你即刻玩X完!」

夢夢受訪勁躁底

夢夢「企跳」事件爆出,即全城熱議,女主角夢夢晚上在銅鑼灣一活動現身時,面對記者提問全程擺款兼發爛渣,對「企跳」一事回應說:「冇乜嘢啫,唔係大件事,啲相係上個月影到,我哋都唔記得喇!(又嗌交?)情侶少不免有摩擦,小事!」問她是否覺得行為過激?她顯得愈來愈躁:「你哋問埋呢啲問題,我唔答!(點解次次出街都嗌交?)點解你哋成日影我吖?(點解打開車門『企跳』?)唔係,我只係想落車。」

問她是否知道犯法,夢夢立即怒睥記者,令現場充滿火藥味,並說:「總之好小事,我哋感情好好。」並示意工作人員推開記者,當記者再次圍埋再追問她跟Ricky何時結婚?夢夢表示不想再講,問是否不滿Ricky未辦妥離婚?她即呼喝記者,沒有理會問題:「畀我行」當有記者表示以後不再問她問題時,夢夢始死死地氣說:「私人嘢唔講喇!」

Ricky:我覺得好普通

在此之前,夢夢先現身韓國天王Rain的演唱會發布會,當她被問到是否嬲男友因未辦妥離婚而發脾氣?為何「企跳」?是否知道犯法?等問題時,她煞有介事刻意迴避,只說「唔答、唔答」即告離去。至於幾乎被夢夢玩謝的Ricky回覆《東網》時,竟然覺得夢夢「企跳」是「碎料」:「其實呢啲嘢成日都影到,我覺得好普通,我食緊飯,唔講喇,拜拜!」

鍾意就快D Share啦!