掃呢頁CODE去手機

2015年12月12日 星期六

【鄺佐輝癌症復發】鄧英敏指情況唔樂觀 家燕姐心情沉重:人生無常 __,家燕姐,家燕,癌,薛家燕,

薛家燕今日去中環出席活動,同場有鄧英敏、呂珊、JoeJunior及譚炳文等,問起資深演員鄺佐輝癌病腹發並放棄化療,薛家燕說很久沒見輝哥,知道他消息很難過,家燕姐心情沉重表示:「佢唔再化療,都明白有時延續生命係受痛苦就更難過,每個人都唔想,好欣賞佢樂觀面對,佢好番時都積極參與應做嘅嘢,希望佢喺呢段時間唔好受太多苦,人生無常,每日都要珍惜享受人生,希望屋企人朋友多啲關心,我會為佢祈禱。」鄧英敏亦證實此 ...




其他影片:>>






薛家燕今日去中環出席活動,同場有鄧英敏、呂珊、Joe Junior及譚炳文等,問起資深演員鄺佐輝癌病腹發並放棄化療,薛家燕說很久沒見輝哥,知道他消息很難過,家燕姐心情沉重表示:「佢唔再化療,都明白有時延續生命係受痛苦就更難過,每個人都唔想,好欣賞佢樂觀面對,佢好番時都積極參與應做嘅嘢,希望佢喺呢段時間唔好受太多苦,人生無常,每日都要珍惜享受人生,希望屋企人朋友多啲關心,我會為佢祈禱。」

鄧英敏亦證實此事,並回應:「早兩個禮拜去醫院探過佢,當日佢狀態好好,仲亨咗幾句歌,有兩個深圳夾開band嘅朋友一齊探佢,之前大家有一齊玩live band,我同輝哥耐不耐都有去深圳蒲玩live band,佢呢期身體狀況唔樂觀醫生同佢家人講話要有心理準備,都講咗2、3次,宜家佢飲嗎啡,飲完昏昏欲睡,藝進會嘅同學都話想探佢,同佢屋企人傾過,佢話個樣唔好睇唔想見人,以佢目前嘅狀態,我希望向天再借20年,要睇個天,我都有同佢屋企人講,生死交畀個天,照顧交畀你哋,去醫院探佢唔留得耐,5至10分鐘就走,我都好想再去關心佢,佢情況唔樂觀,都想鼓勵佢同佢屋企人,作最壞打算,作最好希望,醫生都束手無策,我日日都有聯絡問候佢,叫佢同家人打氣加油。」

鄧英敏又指,過往每次做公司以外的賺錢騷,每逢未能請假,也會叫輝哥幫其頂替,鄧英敏稱:「輝哥係首選,在公在私都希望佢身體健康。」

(攝影:張俊銘) (攝影:張俊銘)

鍾意就快D Share啦!