掃呢頁CODE去手機

2015年12月1日 星期二

吳克羣疑有第三者 何超蓮流淚宣佈分手:不能再這麼傻 __,何超,吳克羣,何超蓮,超蓮,何超儀,

現年24歲嘅何家「最索千金」何超蓮(Laurinda),同跟35歲台灣歌手吳克羣拍拖近4年,由本來低調處理感情事,到之後半公開戀情,早喺今年6月先被本報爆超蓮同吳克羣去英國甜蜜拍拖,睇落佢哋感情幾穩定,吳克羣亦早已融入賭王家中,三太陳婉珍同家姐何超雲都著過吳克羣經營嘅品牌以表支持!點知近日何超蓮疑同男友去日本北海道玩,似乎發生咗啲唔愉快嘅事,超蓮今早5點幾左右,疑喺Instagram貼相表示二人已 ...


現年24歲嘅何家「最索千金」何超蓮(Laurinda),同跟35歲台灣歌手吳克羣拍拖近4年,由本來低調處理感情事,到之後半公開戀情,早喺今年6月先被本報爆超蓮同吳克羣去英國甜蜜拍拖,睇落佢哋感情幾穩定,吳克羣亦早已融入賭王家中,三太陳婉珍同家姐何超雲都著過吳克羣經營嘅品牌以表支持!

點知近日何超蓮疑同男友去日本北海道玩,似乎發生咗啲唔愉快嘅事,超蓮今早5點幾左右,疑喺Instagram貼相表示二人已分手,留言:「我答應自己,這是我最後一次為你流淚,我不會記恨,我要往前走,不會再執著一切真真假假,最重要的是我會永遠記住分開的那一刻你給我留下的最後印象,可以讓我提醒自己不能再這麼傻,也許有一天我會謝謝你,謝謝你讓我學會怎麼樣更愛自己多一些!」

本報查過超蓮嘅Instagram,發現超蓮貼出喺日本北海道地獄谷鐵泉池嘅相,相中所見,超蓮只係晒背影,未知呢張相係唔係吳克羣為佢「操刀」,而吳克羣就喺facebook貼出身在北海道熊牧場嘅相,明顯佢哋二人疑一齊去旅行,點估到最後鬧分手!

據知超蓮所講嘅唔執著「一切真真假假」,係因為吳克羣疑有第三者,今日《蘋果》問過超蓮好友李蘊知唔知分手一事?佢講:「我啱啱睇咗佢ig,同佢傾咗幾句,佢大把市場,驚乜!超蓮係好堅強嘅女仔,我哋唔會擔心佢,一定有好好嘅另一半出現。」

問到吳克羣係唔係唔好?李蘊表示:「見過佢幾次都ok,佢可能表面功夫做得好好,但人係會變,女方受傷害,但唔係身體傷害!超蓮好投入呢段感情,好乖,做足女友本份,盡晒女友責任。」吳克羣係咪有第三者?李蘊又稱:「問番個男仔。」

講及超蓮有冇喊?佢話:「佢係冷靜派嘅人,睇佢ig都知佢唔開心,但唔係會發癲嘅女仔。」

另外,吳克羣噚日喺台灣出席第8次街唱,仲同現場嘅支持者影合照,但明顯一臉倦容。

(Instagram圖片) 發現超蓮貼出喺日本北海道地獄谷鐵泉池嘅相。(Instagram截圖) 吳克羣就喺facebook貼身在北海道熊牧場嘅相。
點知二人疑一齊去旅行後,鬧分手!(Instagram截圖) 吳克羣噚日喺台灣出席第8次街唱。(facebook截圖)
鍾意就快D Share啦!