掃呢頁CODE去手機

2015年12月1日 星期二

TVB撩挑機乜都剪 Youtuber嗌罷睇 __,TVB,

TVB撩挑機乜都剪 Youtuber嗌罷睇伍公子爆TVB撩挑機乜都剪 YouTuber嗌罷睇收視每況愈下的無綫,近日欲借助新媒體力谷收視,邀請司徒夾帶等網絡紅人拍攝真人騷《網絡挑機》,讓一班Youtuber惡搞插爆無綫節目。然而,節目昨晚出街前夕,有份拍攝的Youtuber伍公子卻於網上狂插無綫禁鬧汪明荃唱歌難聽及限制多多「乜都剪走晒」,呼籲大家罷睇,擺明倒米,氣得節目編導岑應爆粗回應,火藥味濃。 ...


TVB撩挑機乜都剪 Youtuber嗌罷睇



其他影片:>>






伍公子爆TVB撩挑機乜都剪 YouTuber嗌罷睇

收視每況愈下的無綫,近日欲借助新媒體力谷收視,邀請司徒夾帶等網絡紅人拍攝真人騷《網絡挑機》,讓一班Youtuber惡搞插爆無綫節目。然而,節目昨晚出街前夕,有份拍攝的Youtuber伍公子卻於網上狂插無綫禁鬧汪明荃唱歌難聽及限制多多「乜都剪走晒」,呼籲大家罷睇,擺明倒米,氣得節目編導岑應爆粗回應,火藥味濃。不過,有網民寸Youtuber又要威又要戴頭盔,質疑他們跟無綫夾計宣傳谷收視。

無綫編導岑應繼《盛女愛作戰》及《沒女大翻身》後,近日邀請近20位網絡紅人拍攝新一輯真人騷《網絡挑機》,包括司徒夾帶、JFung、伍公子、大埔Lulu和Eminleo等,聲稱讓一班Youtuber進行各式各樣惡搞二次創作,任由大家插爆無綫劇集和綜藝節目等,欲借助新媒體力谷傳統媒體收視,節目還請來劉以達扮方丈自抽。



■Youtuber伍公子(右)和司徒夾帶昨日受訪時表示阻不了人看無綫,大家對該台有很深厚感情。攝影:林德雄

懷疑夾宣傳

不過,節目昨晚首播前夕,有份演出的Youtuber伍公子於昨日凌晨在facebook狂插遭無綫河蟹,呼籲大家熄機勿捧場。伍公子留言謂:「記得一開波,我就問監製:『你個節目到底想點?』監製話:『我要個節目爆。』到開鏡時,我XX阿姐唱歌好X難聽,後來聽講啲focus group睇到都話大快人心,不過TVB就話我太X街,成段剪走晒。結論係,X街又嫌太X街,X又嫌太X,乜都剪走晒,我真係唔知個節目點爆,可能《愛.回家》仲好睇。」氣得編導岑應在fb爆粗還拖說:「唔玩得就咪X學人嚟玩。」火藥味十足。但有網民就認為一班Youtuber過往經常寸爆無綫,為對方拍攝節目實在不智,如今又呼籲罷睇,實在「又要威又要戴頭盔」,甚至質疑Youtuber與無綫夾計力谷收視。



■岑應爆粗回應直斥伍公子「既然唔玩得,便不該上節目」。資料圖片



■安德尊與眾Youtuber拍攝《網絡挑機》,跟傳不和的李錦聯比拼打遊戲機。

記者昨日致電伍公子,他認為鬧爆片段被刪剪是不尊重觀眾:「講咗又嚟自我審查刪剪,我相信唔係岑應個人發生嘅事,TVB內部成日都『河蟹』,好僵化同有漏弊,TVB本身有問題。」對於網友質疑做宣傳,伍公子說:「一定會有人咁覺得,冇辦法,唔理得咁多。」另一Youtuber司徒夾帶在電話中力撐伍公子罷睇,並謂:「佢係講事實,叫人唔睇係一個抗議方式,邊個鍾意拍嘢俾人剪,佢哋話明唔畀鬧汪阿姐(汪明荃),我條片就唔准用王維基。」他又指無綫禁寸《勁歌》頒獎禮。



■劉以達在節目中扮方丈,據悉他一集酬金高達三萬。電視圖片



■(左起)Eminleo、大埔Lulu和伍公子在節目中寸爆無綫拍膠劇。



■司徒夾帶昨力撐伍公子,更爆無綫禁他用王維基。

貼錢整後期

Eminleo昨也在fb和應:「有人問我拍TVB為乜,我答梗係為錢我哋收咗大嗱嗱36,000蚊,拍咗兩條成本起碼要10萬蚊嘅片。我自己都貼咗幾千蚊畀人整後期,連車馬費都冇得賺!」

司徒夾帶昨與伍公子在土瓜灣接受訪問,對於呼籲觀眾罷睇,司徒夾帶自問難有此影響力說:「TVB點解唔死,係因為香港觀眾依然好愛TVB。民建聯啲票根本同TVB收視一樣,都唔明係點嚟。」他其後受訪時更直認拍該節目是博出位。

採訪:陳杰



■伍公子昨在facebook插爆無綫「乜都剪走晒」。



■(左起)Eminleo早前與薑檸樂和伍公子開心宣傳節目,如今卻反目收場。

鍾意就快D Share啦!