掃呢頁CODE去手機

2015年12月18日 星期五

【時喊時笑】盛君疑拍戲受創 急睇精神科 __,

早前盛君現身銅鑼灣,疑似睇精神科。next1/1pre未睇醫生前,盛君先同助手食飯,開頭都笑笑口。next1/1pre點知就突然爆喊,認真令人擔心。next1/1pre食完飯就行去睇醫生。next1/1pre入去前載番個口罩先。next1/1pre睇完醫生等拎藥期間,盛君眼神呆滯。next1/1pre要等助手叫先識走。next1/1pre開心啲啦。next1/1pre睇完醫生,盛君決意行街散心。n ...


早前盛君現身銅鑼灣,疑似睇精神科。

next 1/1 pre

未睇醫生前,盛君先同助手食飯,開頭都笑笑口。

next 1/1 pre

點知就突然爆喊,認真令人擔心。

next 1/1 pre

食完飯就行去睇醫生。

next 1/1 pre

入去前載番個口罩先。

next 1/1 pre

睇完醫生等拎藥期間,盛君眼神呆滯。

next 1/1 pre

要等助手叫先識走。

next 1/1 pre

開心啲啦。

next 1/1 pre

睇完醫生,盛君決意行街散心。

next 1/1 pre

睇家具,會唔會開心啲呢?

next 1/1 pre

見到公仔即刻笑晒。

next 1/1 pre

就係呢場戲,令到盛君整爛件衫蝕晒底。

next 1/1 pre

一嘢轟落去,搞到盛君差啲燒燶頭髮。

next 1/1 pre

事後佢仲坐喺地下喊。

next 1/1 pre

「趙薇學妹」兼內地女星盛君自去年參演電影《Z風暴》後演技備受關注,成功「添食」拍攝電影下集《S風暴》,延續ICAC調查主任角色,而《S風暴》的拍攝早前已煞科,不過有跆拳道黑帶、在鏡頭前拳來腳往的盛君卻「衰收尾」,在最後一場「兩男對一女」的打鬥戲中被扯爛衫,最慘是粉紅色T恤內只戴了一個肉色NuBra,當她半件衫被扯開時,霎眼看如半裸上身,相當肉感!

34C破衫而出如「半裸」

據知當日盛君拍攝電影前,穿上低胸晚裝出席另一活動,由於時間太趕,她貪快只換裙不換內衣,「求其」穿上由劇組提供的T恤戲服,就到深圳一間火鍋店開工拍攝最後一場戲。按照導演指示,盛君跟兩名男武指在店內互毆,她更被有火的Gas爐扑頭!全程處於捱打狀態的她,被其中一名武指大力扯衫領,可能有人太投入兼用錯力,突然見盛君的T恤由領口被撕破至上胸,34C豐胸即破衫而出,雖然她即時用雙手遮胸,惟手細胸大,「揞」極有限!感覺如半裸的她即踎低彎身,欲以身體掩胸,在場的攝影隊、導演、兩名男武指及另一名內地男演員無不睇到「O嘴」,直至聽到盛君的嚎哭聲,工作人員才火速上前安慰及問她可有受傷。知情者說:「佢(盛君)都係喊咗好耐,拍完之後仲見佢情緒不穩,導演都應承佢一定唔會將呢段片(走光)放上大銀幕,但佢喊到收唔到聲。」

「苦瓜乾」求診縮埋一邊

據知「走光陰霾」困擾盛君多時,日前她趁有檔期回港休息時,即在助手陪同下到銅鑼灣睇醫生,未夠鐘睇醫生前,盛君先跟助手午膳,見愁眉苦面的她即使美食當面也毫無食欲,與助手傾談期間更突然爆喊,嚇得助手立即遞紙巾,又拍膊頭安撫。

食完飯,盛君就到對面商廈一間設有精神科的診所求診,戴口罩的她全程「苦瓜乾」默默坐埋一邊,助手主動為她辦登記手續,經過長達個半小時的診症後,盛君終於步出診所,情緒似乎比之前放鬆,略現笑容。換上黑超的她未有即時回家,反而到同區的傢俬舖「散心」,期間似乎對小型家品特別感興趣,見到兒童區的熊貓公仔更是愛不釋手,流露充滿童真的笑容,還要求助手為她拍照。

睇完醫生,盛君心情雖然稍為好轉,不過幾日之後,她又突然在微博大寫感言:「感謝曾經有意無意傷害過我的人,是你讓我明辨是非!感謝一直包容和理解着我的人,是你讓我分辨善惡!」直言感激身邊一直陪伴她的朋友,而在感恩中亦流露少許苦澀味,可見盛君的情緒依然反覆。

Cut走光鏡頭

記者事後致電關心盛君是否未走出陰霾,她透露拍攝期間被人「打足」幾個鐘,而武指更打到七情上面,超級「入戲」!她說:「其實最驚係個Gas爐有火,好驚會燒到毀容,好彩之後都只係燒到少少頭髮,我拍完就即刻剪咗燶咗嗰啲。」提到在眾人面前慘被撕衫,盛君就刻意避開有關走光的問題,只表示一開始不知道有撕衫,又為導演講說話:「係畀三個男人見到少少,但導演話會幫我Cut咗。」

受傷害「呢排失眠」

問到有傳她因此患上創傷後遺症,被拍得到精神科診所睇醫生?她繼續死撐稱今次純熟意外,知道大家無心:「呢排係成日都失眠嘅,可能入咗行3年真係遇到好多人同事,會受到傷害但亦會成長。我嗰日應該只係因為喉嚨痛先睇醫生,工作太忙先唔小心病咗。」她又透露正忙於在內地跑商演,亦錄了新歌準備派台。

最強娛樂APP《東網巨星》,除咗特備遊戲節目《巨星放題》外,每個禮拜都仲有好多其他精彩娛樂節目。如果鍾意韓風嘅,集中介紹最新韓劇、韓片同韓國最新歌曲嘅《韓劇榜》,同埋Highlight每周韓星訪港精彩片段,以及報道韓國演藝圈最新動態嘅《韓風吹》絕對啱晒你。仲諗咩呀!快啲Download

最強娛樂APP「東網巨星」下載連結:

http://on.cc/redirect/entertainment


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!