掃呢頁CODE去手機

2015年12月18日 星期五

借酒澆愁吹喇叭 莊思敏醉後摸Bob面珠 __,Bob,莊思敏,林盛斌,

莊思敏喺大排檔「吹喇叭」,帶有醉意嘅佢仲可以交足戲,認真厲害。next1/1pre莊思敏與Bob在深水埗為新片拍攝一場大牌檔飲酒戲份時,佢已經一面愁容。next1/1preBob眼見莊思敏杯杯清,即時出手叫佢唔好吓吓飲真。next1/1pre不過莊思敏一於少理,之後仲挨住男方「吹喇叭」。next1/1pre之後有醉意嘅莊思敏仲出手摸阿Bob。next1/1pre莊思敏同葉念琛傾偈時都係冇笑容,睇嚟 ...


莊思敏喺大排檔「吹喇叭」,帶有醉意嘅佢仲可以交足戲,認真厲害。

next 1/1 pre

莊思敏與Bob在深水埗為新片拍攝一場大牌檔飲酒戲份時,佢已經一面愁容。

next 1/1 pre

Bob眼見莊思敏杯杯清,即時出手叫佢唔好吓吓飲真。

next 1/1 pre

不過莊思敏一於少理,之後仲挨住男方「吹喇叭」。

next 1/1 pre

之後有醉意嘅莊思敏仲出手摸阿Bob。

next 1/1 pre

莊思敏同葉念琛傾偈時都係冇笑容,睇嚟佢真係心情未平復。

next 1/1 pre

邵音音仲同人玩自拍。

next 1/1 pre

王宗堯 資料圖片

next 1/1 pre

藝人莊思敏日前與同公司的王宗堯鬧翻,事情起源於王宗堯不滿莊思敏同時接兩部戲,造型及檔期未能配合,兩人先於社交網站「舌劍唇槍」,繼而莊思敏公開聲淚俱下地交代事件,雖然王宗堯事後在社交網一度認低威,但後來又公開寸她「後衞打前鋒」,身為拿督女被嘲「和老臨冇分別」的莊思敏,心情似乎未平復。

心事重重零笑容

日前晚上八時許,莊思敏與林盛斌(Bob)及邵音音等到深水埗為新片拍攝一場大牌檔飲酒戲份,不甘被貶為「老臨」的莊思敏,現場所見心事重重,戲內戲外笑容欠奉,平時開籠雀的她相當低調,經常獨自坐在角落發呆。埋位時,她坐在放滿酒菜的枱,只見她拿起劇組準備好的啤酒,立即杯杯清飲不停,連同場的Bob亦忍不住出手阻止,捉住她的手腕說:「傻女,唔使吓吓真飲嘅!」

成支「吹喇叭」

心情欠佳的莊思敏未有理會Bob的好意,嫌用杯飲都未夠豪氣,未幾再成支啤酒「吹喇叭」,完全配合到劇情的豪飲,而酒後有幾分醉意的她上演一場用手拍Bob面珠的戲份,在酒精催化之下似乎特別好戲,巴巴清脆,導演葉念琛火速收貨。

最強娛樂APP《東網巨星》,除咗特備遊戲節目《巨星放題》外,每個禮拜都仲有好多其他精彩娛樂節目。預知未來,相信好多人都希望做到,《東網巨星》APP其中一個重點節目《玄學星相》,除咗教識大家點樣催吉避凶,仲會以玄學角度,幫大家八盡每周娛樂熱話㗎!

最強娛樂APP「東網巨星」下載連結:

http://on.cc/redirect/entertainment


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!