網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年12月2日 星期三

劉青雲扮強國福爾摩斯 打爆林家棟 [FACE - 445] __,劉青雲,強國,中國,林家棟,青雲,MF,

劉青雲同林家棟戲中鬥智鬥身手,二人仲要唔用替身,親自落場拍打戲。貼圖區劉青雲扮強國福爾摩斯 打爆林家棟12年由爾冬陞監製電影《消失的子彈》票房好,而新戲《消失的兇手》就係電影的延續篇,不過今次飛甩霆鋒,轉由影帝劉青雲一人擔大旗!新戲繼續玩懸疑玩查案,飾演警官嘅劉青雲除咗福爾摩斯上身外,仲會同亦忠亦邪嘅林家棟鬥餐死!新戲動作場面多,貴為影帝嘅青雲一樣唔錫身,堅持親身上陣,又騎馬又要喺火車打,最後仲打 ...


劉青雲同林家棟戲中鬥智鬥身手,二人仲要唔用替身,親自落場拍打戲。

貼圖區

劉青雲扮強國福爾摩斯 打爆林家棟

12年由爾冬陞監製電影《消失的子彈》票房好,而新戲《消失的兇手》就係電影的延續篇,不過今次飛甩霆鋒,轉由影帝劉青雲一人擔大旗!

新戲繼續玩懸疑玩查案,飾演警官嘅劉青雲除咗福爾摩斯上身外,仲會同亦忠亦邪嘅林家棟鬥餐死!新戲動作場面多,貴為影帝嘅青雲一樣唔錫身,堅持親身上陣,又騎馬又要喺火車打,最後仲打到家棟爆晒缸,拳拳到肉㗎!場場打餐死,不過青雲就話拍騎馬戲易過打戲多多聲!係真唔係呀?

新戲《消失的兇手》,主角劉青雲好多動作場面,其中一幕仲要騎住隻馬由大馬路騎入大廈走廊,工作人員都讚勁,不過佢就話多得十幾年前同老婆郭藹明學過騎馬喎。

#劉青雲騎馬

孫佳君為配合新戲軍人角色,不惜剪走一頭長髮,好大犧牲!

林家棟戲中飾演亦正亦邪嘅哲學教授,因患有腎病而要經常打嗎啡上痛。

#林家棟打嗎啡

劉青雲發現林家棟同案件有關後,二人隨即係火車上隻揪,家棟最後被打到爆缸,青雲仲話呢幕難過拍騎馬戲多多聲㗎!

雖然劉青雲同內地演員江一燕戲中有感情線,不過江一燕輕吻青雲塊面已經係最激嗰幕

#江一燕咀劉青雲

飾演警官嘅劉青雲,因為懷疑林家棟同自殺案有關,二人除咗喺射箭場較量箭術外,仲會互相 chok對方,考演技㗎!

上集《消失的子彈》由劉青雲同謝霆鋒擔正,票房同口碑都有唔錯成績,至於新戲《消失的兇手》已經飛甩霆鋒剩低青雲擔大旗。

撰文:娛樂組

鍾意就快D Share啦!