掃呢頁CODE去手機

2015年12月9日 星期三

吳君如買巨樹賀聖誕 [FACE - 446] __,君如,吳君如,MF,

買棵樹期間,吳君如不停傾電話,唔知係咪問陳可辛意見呢?全知言吳君如買巨樹賀聖誕聖誕節好快就到,相信唔少人都會買啲裝飾返屋企佈置吓!咁佈置方面,不外乎都係掛下閃燈呀、買棵假嘅小型聖誕樹咁。不過有錢人就唔同玩法喇。上週一(上月30日)晚,全知言就見吳君如喺花店出現,見佢不斷同店員傾來傾去,自己又行來行去睇花,到底搵咩花咁認真?到最後花店老闆娘出馬,原來吳君如搵緊聖誕樹!初時揀極唔啱,到一見到棵樹已經立 ...


買棵樹期間,吳君如不停傾電話,唔知係咪問陳可辛意見呢?

全知言

吳君如買巨樹賀聖誕

聖誕節好快就到,相信唔少人都會買啲裝飾返屋企佈置吓!咁佈置方面,不外乎都係掛下閃燈呀、買棵假嘅小型聖誕樹咁。不過有錢人就唔同玩法喇。

上週一(上月 30日)晚,全知言就見吳君如喺花店出現,見佢不斷同店員傾來傾去,自己又行來行去睇花,到底搵咩花咁認真?到最後花店老闆娘出馬,原來吳君如搵緊聖誕樹!初時揀極唔啱,到一見到棵樹已經立即埋位俾錢,轉頭司機亦已經抬緊棵樹上車,咁大棵樹,相信君如屋企一定勁有聖誕氣氛

老闆娘出馬,吳君如即時決定買起呢棵樹!嘩,不過棵樹起碼都 6尺高,裝飾都有排搞喎!

好在君如坐 7人車,一棵真嘅聖誕樹話咁快就放埋上車


鍾意就快D Share啦!