掃呢頁CODE去手機

2015年12月17日 星期四

【爭米大戰】離港九個月 Mandy Lieu強勢返港 __,Mandy,劉碧麗,Mandy Lieu,

30歲嘅MandyLieu,去年搭上已婚澳門賭業猛人周焯華(洗米華)後,今年5月更為他誕下B女。原以香港為家的Mandy,此地變成「禁足地」,惟一直「蟄伏」倫敦。離港9個月,Mandy終於有動靜,之前她的模特兒公司合作夥伴李月(Bobo)高調預告她會聖誕攜女返港,今晚佢真係乘搭國泰頭等機由倫敦返港,不過係一個人,未有攜B返港。身穿黑色大褸、黑色透視legging,披頭散髮,化了淡妝嘅Mandy,於 ...




其他影片:>>






30歲嘅Mandy Lieu,去年搭上已婚澳門賭業猛人周焯華(洗米華)後,今年5月更為他誕下B女。原以香港為家的Mandy,此地變成「禁足地」,惟一直「蟄伏」倫敦。

離港9個月,Mandy終於有動靜,之前她的模特兒公司合作夥伴李月(Bobo)高調預告她會聖誕攜女返港,今晚佢真係乘搭國泰頭等機由倫敦返港,不過係一個人,未有攜B返港。

身穿黑色大褸、黑色透視legging,披頭散髮,化了淡妝嘅Mandy,於傍晚近近7時乘坐航班由倫敦抵港。事有湊巧,洗米嫂人在澳門。善於安排時間嘅洗米華,據知後日將會同家人(即係正印Heidi)出埠旅行。

據知,洗米華架車於Mandy抵港後,即出車入機場。晚上7點26分,披頭散髮嘅Mandy一個人推住行李、約三四大件出閘。佢本應由A閘出,後改為B閘,更不停講電話避鏡頭,又用手踭遮面。十指未有戴上戒指。

《蘋果》記者問佢係咪返港過聖誕?BB是否一齊返港?佢都避而不答,一直講電話及避鏡頭。去到停車場,架車遲遲未到,Mandy即別過臉繼續避上鏡,又係咁打電話追問司機幾時到。約等了三四分鐘後黑色7人車始來接走她。

「爭米」大戰戲碼陸續有來。


鍾意就快D Share啦!