掃呢頁CODE去手機

2015年12月17日 星期四

聖誕開 party 即影即印炒熱氣氛 [壹週刊 - 1345 - 生活] __,M1,

壹科林聖誕開party 即影即印炒熱氣氛就快到聖誕,當然要準備搞party、開大食會,約埋班朋友玩番餐,不過除了要預早準備場地之外,可以炒熱現場氣氛的電子產品絕對不能少,其中即影即有相機更加是首選。雖然即影即有相機並不算新科技,但往往最能夠令班朋友聚埋一齊大影特影,甚至部分新推出的數碼即影即有相機,可即時上載到社交網站同朋友分享,隨時可以吸引更多朋友撐場。室內出色 PolaroidSnap講到即影 ...


壹科林

聖誕開 party 即影即印炒熱氣氛

就快到聖誕,當然要準備搞 party、開大食會,約埋班朋友玩番餐,不過除了要預早準備場地之外,可以炒熱現場氣氛的電子產品絕對不能少,其中即影即有相機更加是首選。

雖然即影即有相機並不算新科技,但往往最能夠令班朋友聚埋一齊大影特影,甚至部分新推出的數碼即影即有相機,可即時上載到社交網站同朋友分享,隨時可以吸引更多朋友撐場。

室內出色  Polaroid Snap

講到即影即有相機,點可以不提 Polaroid,而 Polaroid Snap就是其中一部數碼即影即有相機。可拍攝 1000萬像素相片之餘,亦有 F2.8光圈,就算室內影相都夠光。影完相可以直接打印成 2吋× 3吋相片,打印方式採用 ZINK熱感打印技術,打印一張相片只需一分鐘。

售價:$1,090

網址:http://www.polaroid.com

機頂的彈開式觀景器,打開後就自動着機,毋須四圍搵掣。

外形夠吸引  Polaroid Socialmatic

如果覺得 Polaroid Snap的外形不夠突出,其實仲有一部 Polaroid Socialmatic可以揀,最大特點是相機外形跟足社交平台 Instagram的 app logo設計,拍攝像素達到 1400萬,機背更特別加入 200萬像素自拍鏡頭。另外,內置 LED補光燈,昏暗環境下拍攝都絕無問題。加上內置 Wi-Fi,可即時上載相片到社交網站。

售價:$2,790

採用 Android操作系統,要擺相上社交網站,勁方便。

回歸傳統  Fujifilm instax mini 90 neo classic

除了數碼即影即有相機, Fujifilm是現時極少數仍維持生產傳統即影即有相機的生產商,其中 instax mini 90 neo classic就好適合開 party用,除了因為外形似十足同品牌的懷舊數碼相機之外,最重要是功能絕不弱,除了有雙重曝光、 10秒快門及微距等功能之外,亦設有閃光燈,實用性較高。

售價:$1,580

網址:http://www.fujifilm.com.hk

機背設有顯示窗,可顯示拍攝模式及剩餘底片張數。

流動印相機

雖然即影即有相機都幾好玩,不過用到機會不算太多,想更加實用,其實可以考慮手機專用的流動打印機,朋友用手機影完,即可連接打印,即場派相人人開心。

印相一分鐘  LG PD251

重量只有 183g,體積亦夠細,放落褸袋神不知鬼不覺。利用藍牙連接手機傳送相片,主流手機平台都支援。採用 ZINK熱感打印技術,不怕印到中途不夠墨水,最正是一分鐘就印到 2吋 x 3吋相片,不怕有冷場。

售價:$990

網址:http://www.lg.com/hk

專用的印相 app有好多自選相框,玩味更濃。

玩埋錄音  Polaroid Zip

無論重量及體積都和 LG PD251差不多,但加入錄音功能,可在相片留言。玩法是先在相片錄低留言或使用專用 app加上文字,之後印相時就會加上 QR code,對方收到相後,可再用專用 app一掃 QR code,就能夠上網聽番留言及睇到文字。想即時同女神交換電話又不想俾人知,啱晒。

售價:$1,190

最長可錄製長十秒的錄音,足夠講電話號碼同 facebook資料,以便女神搵你。

何謂熱感打印?

其實原理上同以往的 fax熱感紙差不多,但由於能打印出顏色效果,所以在數碼列印上廣泛使用。熱感打印的好處除了毋須用墨、換墨之外,更重要是相紙不會「走光」,就算相紙拆開擺放一段時間都一樣用得。不過,由於現時熱感打印技術仍在發展階段,所以打印效果比較粗糙,亦會有偏色問題,變成數碼即影即有相特色之一。現時 2吋 x 3吋 ZINK相紙,售價約$125,一盒有三十張,同傳統即影即有相紙差不多。

熱感打印毋須用墨,能令機身更細外,換相紙時亦不受環境光暗影響。

雖然 ZINK相紙同傳統即影即有相紙售價差不多,但 ZINK相紙較軟身。

撰文:蘆甘

攝影:張國慶

features@extdigital.com.hk


鍾意就快D Share啦!