網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年1月9日 星期六

黎曉靈:張家瑩大晒34D勁爆身材 黎曉靈嗌羨慕 __,張家瑩,

黎曉靈不想日後後悔,趁青春留倩影。next1/1pre張家瑩笑言近年冇咗babyfat,覺得現在係最弗,好過選亞姐時。next1/1pre裕美(左起)、張家瑩與黎曉靈齊齊享受陽光與海灘。next1/1pre黎曉靈大騷身材!next1/1pre好曬呀~next1/1pre做埋瑜伽畀你睇呀!next1/1pre裕美就晒長腿~next1/1pre裕美(左)、黎曉靈next1/1pre張家瑩生日,裕美同黎 ...


黎曉靈不想日後後悔,趁青春留倩影。

next 1/1 pre

張家瑩笑言近年冇咗baby fat,覺得現在係最弗,好過選亞姐時。

next 1/1 pre

裕美(左起)、張家瑩與黎曉靈齊齊享受陽光與海灘。

next 1/1 pre

黎曉靈大騷身材!

next 1/1 pre

好曬呀~

next 1/1 pre

做埋瑜伽畀你睇呀!

next 1/1 pre

裕美就晒長腿~

next 1/1 pre

裕美(左)、黎曉靈

next 1/1 pre

張家瑩生日,裕美同黎曉靈就準備咗舞火表演同佢慶祝。

next 1/1 pre

張家瑩嚇到郁都唔敢郁。

next 1/1 pre

依個身材真係羨慕死人喇~

next 1/1 pre

名媛黎曉靈早前帶隊與前亞姐冠軍張家瑩及歌手裕美到菲律賓作慈善探訪,三人完成探訪後前往旅遊,泳衣上陣享受陽光與海灘,當中張家瑩更大騷34D勁爆身材。

黎曉靈(Kimmy)與張家瑩(Grace)及裕美在菲律賓享受陽光與海灘,泳衣上陣大騷身材,當中34D的Grace穿上比堅尼,身材最勁,她參選亞姐時,既是冠軍,亦是完美體態大獎得主,她坦言最滿意自己的身材比例,談到健胸方法,Grace透露每天洗澡後也會按摩胸部三分鐘:「因為怕個胸會下垂,按摩胸部可以通淋巴,預防乳癌,亦可以檢查胸部,有事都可以及早發現。」

每人都有唔同嘅美

至於裕美和Kimmy被問到面對Grace勁爆身材會否感輸蝕?裕美大方地說:「佢攞過最完美體態獎,實至名歸!我嘅身形就薄少少,但自己都好滿意,天生係咁,都係神創造嘅。」她稱沒想過要僭建,笑言可買改善身形的內衣,或多飲木瓜奶來豐胸。Kimmy則大爆姊妹之間常將Grace視為女神,又大讚對方身材漂亮:「天父造每一個人都有唔同嘅美,要識得互相欣賞。好在我有『食極唔肥肚』,暫時都好滿意自己身形均勻。」她表示以前不會影泳衣相,但想到人總會老及怕日後身材走樣,所以應該及早留倩影。

舞火慶生嚇到標汗

另外,日前是Grace的32歲生日,她們在所入住嘅酒店餐廳晚飯時,Kimmy為好友送上驚喜,進餐時有舞火表演,期間拉了Grace參與,表演者在其身旁舞火,Grace表現甚為緊張,更曾感覺驚恐想離開,但對方玩多兩個花式才肯放人,之後Kimmy及裕美送上生日蛋糕,並由表演藝人燃點蛋糕上的蠟燭,最後由裕美帶領下與餐廳食客一齊唱生日歌。

Grace事後表示當時好驚:「有少少想喊,標晒汗,好怕佢會失手,燒着我啲頭髮,而且啲火近在眼前,我怕到瞇埋眼,但我相信啲表演者係好專業,選擇相信佢哋,真係好難忘,但試過一次就夠,好多謝朋友為我安排呢個驚喜。」

最強娛樂APP《東網巨星》,除咗特備遊戲節目《巨星放題》外,每個禮拜都仲有好多其他精彩娛樂節目。預知未來,相信好多人都希望做到,《東網巨星》APP其中一個重點節目《玄學星相》,除咗教識大家點樣催吉避凶,仲會以玄學角度,幫大家八盡每周娛樂熱話㗎!

最強娛樂APP「東網巨星」下載連結:

http://on.cc/redirect/entertainment


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!