網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年1月9日 星期六

搞一大輪!吳忠義孖新歡十指緊扣離開 __,吳忠義,

咁樣,係咪即係公開戀情呀?next1/1pre原本佢哋諗住行後門,所以後門有好多工作人員嚴陣以待。next1/1pre場面都好誇張吓。next1/1pre搞咗一大輪,兩位主角終於離開,睇個背影,以為佢哋會離開得好避忌啦!next1/1pre點知佢哋係十指緊扣,吳忠義仲要露出勝利笑容。next1/1pre而個新歡就怕怕醜醜咁。next1/1pre嗱,佢哋有時都對個鏡頭好避忌。next1/1pre不過 ...


咁樣,係咪即係公開戀情呀?next1/1pre原本佢哋諗住行後門,所以後門有好多工作人員嚴陣以待。next1/1pre場面都好誇張吓。next1/1pre搞咗一大輪,兩位主角終於離開,睇個背影,以為佢哋會離開得好避忌next1/1pre點知佢哋係十指緊扣,吳忠義仲要露出勝利笑容。next1/1pre而個新歡就怕怕醜醜咁。next1/1pre嗱,佢哋有時都對個鏡頭好避忌。next1/1pre不過 ...


咁樣,係咪即係公開戀情呀?

next 1/1 pre

原本佢哋諗住行後門,所以後門有好多工作人員嚴陣以待。

next 1/1 pre

場面都好誇張吓。

next 1/1 pre

搞咗一大輪,兩位主角終於離開,睇個背影,以為佢哋會離開得好避忌

next 1/1 pre

點知佢哋係十指緊扣,吳忠義仲要露出勝利笑容。

next 1/1 pre

而個新歡就怕怕醜醜咁。

next 1/1 pre

嗱,佢哋有時都對個鏡頭好避忌。

next 1/1 pre

不過當知道避無可避,吳忠義同新歡都選擇勇敢面對,不過個新歡就全程都遮住個樣。

next 1/1 pre

幾經辛苦,佢哋終於上到的士。

next 1/1 pre

坐定定後,仲齊齊展露夾到不得了嘅笑容。

next 1/1 pre

長腿新歡單拖離開酒店事敗後,即與吳忠義會合,並在酒店職員陪同下企圖行後門離開,不過由於行蹤敗露,再被記者圍堵,二人再被嚇窒折返酒店內。

不過醜婦終需見家翁,搞完一大輪,吳忠義同新歡選擇勇敢面對,二人十指緊扣離開酒店,期間吳忠義笑容滿面,一副見慣大場面咁款,至於新歡,就匿喺吳忠義隔籬撥吓頭髮咁,個樣怕醜到不得了。

談到吳忠義當眾上演舌吻真人騷好厲害,對此他說:「今日係星期五Happy Hour,又係新年,謝謝,我唔想曝光,唔好影,我只係普通人。」之後,二人幾經艱難,終於上咗的車,坐定定後,更齊齊露出勝利笑容。

最強娛樂APP《東網巨星》,除咗特備遊戲節目《巨星放題》外,每個禮拜都仲有好多其他精彩娛樂節目。如果鍾意韓風嘅,集中介紹最新韓劇、韓片同韓國最新歌曲嘅《韓劇榜》,同埋Highlight每周韓星訪港精彩片段,以及報道韓國演藝圈最新動態嘅《韓風吹》絕對啱晒你。仲諗咩呀!快啲Download

最強娛樂APP「東網巨星」下載連結:

 http://on.cc/redirect/entertainment 


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!