網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年1月9日 星期六

許廷鏗同易服男拍拖?坤坤:人哋嘢唔講 __,廷鏗,許廷鏗,

問許廷鏗係咪同易服男拍拖,吳業坤就話人哋嘢唔講喎。next1/1pre人頭湧湧呀,呢期最紅你啦!next1/1pre深情獻唱。next1/1pre食好燒賣。next1/1pre抱抱冧粉絲是常識吧!next1/1pre仲有自拍呀。next1/1pre胡梓盈都有嚟呀。next1/1pre但佢就唔肯錫吳業坤哥哥。next1/1pre握手仔算啦!next1/1pre吳業坤好似好熱咁。next1/1pre印 ...


問許廷鏗係咪同易服男拍拖,吳業坤就話人哋嘢唔講喎。next1/1pre人頭湧湧呀,呢期最紅你next1/1pre深情獻唱。next1/1pre食好燒賣。next1/1pre抱抱冧粉絲是常識吧!next1/1pre仲有自拍呀。next1/1pre胡梓盈都有嚟呀。next1/1pre但佢就唔肯錫吳業坤哥哥。next1/1pre握手仔算next1/1pre吳業坤好似好熱咁。next1/1pre印 ...


問許廷鏗係咪同易服男拍拖,吳業坤就話人哋嘢唔講喎。

next 1/1 pre

人頭湧湧呀,呢期最紅你

next 1/1 pre

深情獻唱。

next 1/1 pre

食好燒賣。

next 1/1 pre

抱抱冧粉絲是常識吧!

next 1/1 pre

仲有自拍呀。

next 1/1 pre

胡梓盈都有嚟呀。

next 1/1 pre

但佢就唔肯錫吳業坤哥哥。

next 1/1 pre

握手仔算

next 1/1 pre

吳業坤好似好熱咁。

next 1/1 pre

印汗先啦。

next 1/1 pre

吳業坤話自己唔係GAY,同易服男只係朋友。

next 1/1 pre

吳業坤喺IG多謝嘅「她」其實係阿小。

next 1/1 pre

有傳許廷鏗同阿小拍拖。(資料圖片)

next 1/1 pre

「新人王」吳業坤舉行處男簽唱會,吸引數百歌迷支持,曾穿窄身短褲搞到激凸的吳業坤改以鬆身褲襯西裝褸示人,席上總結他在四台頒獎典禮所得的獎項,並與歌迷玩「食好西」燒賣,最後更和勝出的兩名女歌迷攬攬,為親近歌迷又走到迷你台獻唱及用自拍神器自拍。

簽名期間獲新「美心妹妹」胡梓盈(Keicy)獻花,記者要求Keicy送吻給吳業坤,她竟兩度請對方食檸檬,吳業坤最後嘟嘴扮錫Keicy。

繼續拍《愛·回家》

訪問時,提到騷價三級跳,他說:「加碼嘅嘢交公司安排。」並承認得獎後獲不少商演及廣告商問價,吳業坤說:「不過都要配合劇集《愛·回家》拍攝,啱時間就做。(搵錢緊要啲?)所有嘢都重要,《愛·回家》都緊要,唔可以因為當前而唔理。」

唔覺得龔嘉欣借自己宣傳

對於緋聞女友龔嘉欣咬住唔放,透露與他關係親密及得兩人知道,慘被拖落水的吳業坤一臉無奈說:「佢係咪指我哋每日入廠嘅姊弟關係?太投入角色。」並再次重申兩人只是親生姊弟關係。

由於有網民指龔嘉欣借他宣傳自己,令人反感,吳業坤口震震說:「我都怕嚇怕佢啲追求者,我覺得唔係。(你溝過佢?)我冇同佢搞過咩,唔好再將焦點放喺緋聞度。(佢話想同你情侶檔接job?)姊弟檔。(劃清界線?)一直都係姊弟,只係外景收工一齊食飯,平時冇單獨約出嚟。」

公開「背後女人」

另外,講到吳業坤在instagram公開答謝關心妍前易服男助手阿小,暗示對方是其「背後女人」,問到知否對方性別?吳業坤口窒窒說:「佢只係普通朋友,只係想答謝番幫過我嘅朋友。(知佢性別?)呢個我唔評論,佢依家係幕後人。」記者笑指他轉移性向,吳業坤急澄清:「唔係基。(怕唔怕畀人誤會?)大家只係朋友。」有傳該易服男與許廷鏗拍拖,即被笑指兩兄弟爭一「女」,吳業坤說:「我同佢(易服男)冇咩關係,只係朋友。」當問到對方是否與許廷鏗拍拖,吳業坤暗示說:「應該唔係。(應該?)人哋嘅嘢絕對唔講。」

最強娛樂APP《東網巨星》,除咗特備遊戲節目《巨星放題》外,每個禮拜都仲有好多其他精彩娛樂節目。預知未來,相信好多人都希望做到,《東網巨星》APP其中一個重點節目《玄學星相》,除咗教識大家點樣催吉避凶,仲會以玄學角度,幫大家八盡每周娛樂熱話㗎!

最強娛樂APP「東網巨星」下載連結:

http://on.cc/redirect/entertainment


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!