掃呢頁CODE去手機

2016年1月27日 星期三

50萬請朋友睇麥當娜 嘉玲叫偉仔睇騷 __,麥當娜,劉嘉玲,嘉玲,梁朝偉,偉仔,

嘉玲豪花50萬請朋友睇麥當娜,仲開到口叫偉仔睇騷添。next1/1pre嘉玲勁like麥當娜,仲話係當今最欣賞嘅女藝人。next1/1pre麥當娜入行36年來首踏港澳地區。next1/1pre下月喺澳門新濠影滙綜藝館開騷。next1/1preVIP廂房next1/1pre美國樂壇天后麥當娜近日忙於舉行《RebelHeartTour》世界巡迴演唱會,並將在下月20及21號移師澳門新濠影滙綜藝館,舉行 ...


嘉玲豪花50萬請朋友睇麥當娜,仲開到口叫偉仔睇騷添。

next 1/1 pre

嘉玲勁like麥當娜,仲話係當今最欣賞嘅女藝人。

next 1/1 pre

麥當娜入行36年來首踏港澳地區。

next 1/1 pre

下月喺澳門新濠影滙綜藝館開騷。

next 1/1 pre

VIP廂房

next 1/1 pre

美國樂壇天后麥當娜近日忙於舉行《Rebel Heart Tour》世界巡迴演唱會,並將在下月20及21號移師澳門新濠影滙綜藝館,舉行一連兩場的演唱會,今次鑑於是她入行36年來首踏港澳地區,故一開售即出現撲飛熱潮,現時兩場都已全部售罄!而身為影后級的劉嘉玲,面對麥當娜即化身歌迷,更豪擲五十萬包下豪華私人貴賓廂房,宴請一眾朋友,邊享受美食及美酒,邊欣賞麥當娜精湛演出,實行集高貴與搖滾於一身!

勁Like麥當娜

今次嘉玲包下的貴賓廂只有二十個座位,相識滿天下的嘉玲,對於宴請朋友的名單暫時未決定得到。但當講到包廂睇演唱會,剛下飛機的嘉玲,接受《東網》訪問時就大方承認此事:「麥當娜係我當今最欣賞嘅女藝人,佢不斷咁求新、自強不息,啲歌屢屢有新意,所以佢嚟澳門開演唱會,我唔可以錯過!(你識唔識佢?)冇同佢碰過面,唔認識佢,不過好想同朋友分享,所以都特登包廂同佢哋一齊睇演唱會。」她又表示屆時老公梁朝偉未知會否一同出席,不過嘉玲就開到口想老公可以與她一起朝聖,她說:「未知佢呀,佢呢排要出外景拍戲,希望到時可以夾到一齊睇騷!」

期待睇騷

講到今次演唱會,嘉玲顯得十分雀躍,並表示十分期待,她說:「作為演員,我一向好尊重同欣賞舞台演出,明白台上嘅演出係需要長時間練習同綵排,所以我相當期待,將會係一個充滿驚喜嘅晚上。」

最強娛樂APP《東網巨星》,除咗特備遊戲節目《巨星放題》外,每個禮拜都仲有好多其他精彩娛樂節目。預知未來,相信好多人都希望做到,《東網巨星》APP其中一個重點節目《玄學星相》,除咗教識大家點樣催吉避凶,仲會以玄學角度,幫大家八盡每周娛樂熱話㗎!

最強娛樂APP「東網巨星」下載連結:

http://on.cc/redirect/entertainment


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!