掃呢頁CODE去手機

2016年1月27日 星期三

再被指動粗打女友 崔建邦:感到失望痛心 __,崔建邦,

今日又驚傳崔建邦打女友Kelly(陳嘉莉),仲暗交林姍姍二女李怡,報道指佢向Kelly怒掟iPhone,搞到女方隻手瘀晒,仲經常用當眾對女方講粗口,而陳嘉莉對於傳聞,只係話同對方分咗手,但就冇回應究竟係咪真有其事。由於崔建邦都有打女友前科,好似09年中巴(鄺敏慧)事件,究竟佢今次點拆?佢剛剛就喺網上回應:「每一段感情關係其實都會經歷認識,了解,相處嘅過程,如果幸運就可以開花結果,但如果唔適合就好無 ...


今日又驚傳崔建邦打女友Kelly(陳嘉莉),仲暗交林姍姍二女李怡,報道指佢向Kelly怒掟iPhone,搞到女方隻手瘀晒,仲經常用當眾對女方講粗口,而陳嘉莉對於傳聞,只係話同對方分咗手,但就冇回應究竟係咪真有其事。由於崔建邦都有打女友前科,好似09年中巴(鄺敏慧)事件,究竟佢今次點拆?佢剛剛就喺網上回應:「每一段感情關係其實都會經歷認識,了解,相處嘅過程,如果幸運就可以開花結果,但如果唔適合就好無奈要分開,而我上年就結束了一段我有努力經營過嘅愛情,不過分開之後大家仍然是朋友,我仍然會關心同祝福對方,希望佢會有美滿嘅人生,但係今日我見到一本周刊既報道,對我們這一段關係配上咗好多無中生有,惡意的誣告,對此我感到非常失望和痛心,我亦已經聯絡律師採取適當嘅法律行動,希望呢啲不實報道可以終止,多謝大家嘅關心!」

(資料圖片) 陳嘉莉 崔建邦在網上回應事件

鍾意就快D Share啦!