網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年1月5日 星期二

李蘊陀猴B出嫁 雙喜臨門 __,李蘊,

李蘊陀猴B出嫁 雙喜臨門陀猴B出嫁雙喜臨門 李蘊恨生龍鳳胎踏入2016年,現年24歲的李蘊搶閘報喜預告生猴B,驚爆去年6月已榮升人妻,秘嫁內地有米男友羅章冠,前晚在男方的家鄉海南補擺婚宴,好姊妹何超蓮和G.E.M.(鄧紫棋)亦有出席,新郎深情演繹《喜歡你》送給愛妻,李蘊感動流下甜蜜的眼淚!據知,人妻李蘊已全速造人成功,昨露口風默認雙喜臨門,雀躍說:「我都想要馬騮(猴年BB),可唔可以龍鳳胎呀?」入 ...


李蘊陀猴B出嫁 雙喜臨門



其他影片:>>






陀猴B出嫁雙喜臨門 李蘊恨生龍鳳胎

踏入2016年,現年24歲的李蘊搶閘報喜預告生猴B,驚爆去年6月已榮升人妻,秘嫁內地有米男友羅章冠,前晚在男方的家鄉海南補擺婚宴,好姊妹何超蓮和G.E.M.(鄧紫棋)亦有出席,新郎深情演繹《喜歡你》送給愛妻,李蘊感動流下甜蜜的眼淚!據知,人妻李蘊已全速造人成功,昨露口風默認雙喜臨門,雀躍說:「我都想要馬騮(猴年BB),可唔可以龍鳳胎呀?」

入行11年、13歲以組合Cream加入樂壇的李蘊,轉眼已經24歲了,數年前與魔術師劉謙分手後,李蘊戀上內地有米男友羅章冠,兩人拍拖3年修成正果,前日在海南補搞儀式和擺酒,好姊妹超蓮和G.E.M.陪嫁。昨日人妻李蘊接受電話訪問說:「我哋註冊咗半年,去年6月8日喺廣州註冊,因為我𠵱家唔係成日出嚟做嘢,另一半唔係圈內人,所以低調啲,完咗婚禮先公開。」問到幾時生BB?開心的李蘊忍唔住露口風:「想快啲有好消息,有嘅時候會公佈,我都想要馬騮,努力啲可能得,嘻嘻!」問是否未夠3個月唔講得?李蘊支吾說:「總之有好消息會公佈。」是否奉子成婚?她繼續封嘴說:「遲啲先講啦,我哋都結咗婚半年。」鍾意仔還是女呢?她笑說:「可唔可以龍鳳胎呀?哈哈哈,希望啦,呢啲順其自然冇得揀。」



■李蘊與老公羅章冠前日在海南補辦婚宴,被老公輕吻面額的她一臉幸福。

僅籌備三星期 回想當日老公求婚,李蘊說:「都係買戒指,我唔係要求好浪漫,都係喺屋企,大家認真心態,其實都嫁硬。我未試過拍咁長拖,遇到啱要捉實啲,珍惜!」雖然註冊半年,但前日才擺酒,她說:「呢個婚禮好倉卒,因為註咗冊已經覺得結咗婚,但屋企人想有真正婚禮,所以男家擇日,兩三星期前先揀好日子,籌備好趕,因為佢鄉下喺農村,我哋要返去祭祖,噚日婚禮都好感動,先生唔係浪漫嘅人,佢喺台上講嘢好感動,承諾我父母好好照顧個女,會令我幸福,係女仔聽到另一半講都感動,新郎同成班兄弟唱《喜歡你》,自己全晚喊咗兩三次,始終一生人一次人生大事。」



■去年6月,李蘊與羅章冠在廣州已正式註冊。互聯網圖片



■李蘊默認陀猴B,笑言希望生龍鳳胎。



■超蓮(左)與G.E.M.都戥好姊妹李蘊開心。

超蓮冇帶賀禮至於超蓮和G.E.M.都到海南飲喜酒,大露背的G.E.M.更透黑底。李蘊說:「G.E.M.同超蓮唔係做姊妹,唔想麻煩佢哋,想佢哋開開心心飲一餐,見證我呢個時刻,佢哋好忙,抽時間好難,我咁急通知都過嚟,真係好姊妹。」對於兩人都感動到喊,李蘊笑說:「超蓮喊得勁啲,佢喺台下攞住手機邊影邊喊,佢話第一次參加婚禮喊,自己都好感動。」問到兩人送甚麼賀禮?李蘊說:「送祝福囉,因為何小姐話唔記得帶禮物過嚟,返香港先慢慢計。」李蘊還踢爆:「鄧小姐好恨嫁,佢話好羨慕。」會唔會介紹男仔給他?李蘊說:「我同佢識嘅男仔唔同圈子,可能佢鍾意類型又唔係我鍾意類型,好難介紹畀佢。」

嫁有米老公做豪門新抱是否有壓力?李蘊大叫:「梗唔係,係普通家庭,打份工自己做起,冇父蔭,總之唔係豪門禮金。」婚後會否退出娛樂圈?她說:「唔會話退出,做呢行又冇話退出,可能多啲嘢做或少啲嘢做,結咗婚唔同階段,佢唔會干涉我工作。」

採訪:皓騫



■前晚婚宴,李蘊大讚老公在台上的情深說話好感動。互聯網圖片



■羅章冠鄉下在農村,李蘊隨老公回鄉祭祖。微博圖片



■李蘊直言冇收豪門禮金。


鍾意就快D Share啦!