掃呢頁CODE去手機

2016年1月15日 星期五

溫碧霞:與馬雲為鄰 溫碧霞三千萬買北京商廈 __,馬雲,溫碧霞,

近年密密喺內地掘金嘅Irene,今次三千萬買北京商廈,全因睇中該類商廈及該個地段的發展潛力。next1/1pre溫碧霞睇盤時相當認真,不斷仔細研究。next1/1pre溫碧霞連附近環境都仔細研究,證明佢係一個精明嘅投資者。next1/1pre溫碧霞睇中嘅辦公室有成1,500呎,而馬雲阿里巴巴北京嘅總部,都喺埋同一區,升值潛力可想而知。next1/1pre溫碧霞受訪時,仲唔排除會繼續喺內地其他地方投 ...


近年密密喺內地掘金嘅Irene,今次三千萬買北京商廈,全因睇中該類商廈及該個地段的發展潛力。

next 1/1 pre

溫碧霞睇盤時相當認真,不斷仔細研究。

next 1/1 pre

溫碧霞連附近環境都仔細研究,證明佢係一個精明嘅投資者。

next 1/1 pre

溫碧霞睇中嘅辦公室有成1,500呎,而馬雲阿里巴巴北京嘅總部,都喺埋同一區,升值潛力可想而知。

next 1/1 pre

溫碧霞受訪時,仲唔排除會繼續喺內地其他地方投資。

next 1/1 pre

溫碧霞本身喺香港、東京同峇里已經擁有物業。

next 1/1 pre

溫碧霞喺內地嘅知名度有幾勁,大家睇吓呢張相啲途人,佢哋見到溫碧霞經過除咗一眼認出,仲要眼都大咗兩倍。

next 1/1 pre

溫碧霞(Irene)多年來憑經典劇集《火玫瑰》的「海潮」角色,深受內地觀眾歡迎,商演、廣告接不停,賺錢賺到手軟的Irene,身家極為豐厚。她近年愛上投資地產,現手持過億物業,投資物業地點亦相當多元化,包括香港、東京及峇里。

升值潛力勁

最近Irene眼見香港樓市潛力一般,遂計劃進軍內地房地產市場,並有意投資北京商廈。近日她便到上海、北京等地看樓盤,最終看中了北京朝陽區一個1,500呎的辦公室盤,市價2,500萬人民幣(約3,000萬港元),連內地富商馬雲的阿里巴巴北京總部也設於該區,可見該區甚受歡迎,再加上內地不少商廈都只租唔賣,所以更具升值潛力。

致力投資拍戲

記者就投資北京商廈一事,致電身在內地商演的Irene,她承認有意購入北京商廈,並謂:「因為我之前投資拍《愛在深秋》,令我對投資電影產生咗興趣,所以想喺北京朝陽區搵一個辦公室,之後會繼續投資拍戲。(對北京房地產有興趣?)只要係優質樓盤,我就有興趣,亦知道北京商廈好矜貴,好多只租不賣,好有升值潛力,所以今次若果成功購入,就會一舉兩得,用嚟做辦公室之餘,亦係一個房地產投資。」

揚言繼續內地置業

《愛》片是Irene投資的首部電影,這部令她有意繼續投資電影的影片,將於本月21日上映,之後Irene會到上海、成都、重慶、廣州、佛山及珠海等地宣傳,她直言期間如有空餘時間,也會去看看各處的樓盤,並隨時會繼續投資。

最強娛樂APP《東網巨星》,除咗特備遊戲節目《巨星放題》外,每個禮拜都仲有好多其他精彩娛樂節目。如果鍾意韓風嘅,集中介紹最新韓劇、韓片同韓國最新歌曲嘅《韓劇榜》,同埋Highlight每周韓星訪港精彩片段,以及報道韓國演藝圈最新動態嘅《韓風吹》絕對啱晒你。仲諗咩呀!快啲Download

最強娛樂APP「東網巨星」下載連結:

http://on.cc/redirect/entertainment


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!