網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年1月10日 星期日

已有對象!羅霖宣布今年閃婚 __,羅霖,

「美魔女」今年要再婚?羅霖話希望啦!next1/1pre大批好友到場力撐羅霖。next1/1pre羅霖今日出動私伙裙出席自家寫真集慈善版的發布會。next1/1pre出咗歌又係新城攞埋獎嘅羅霖就話會兼職做歌手。next1/1pre現場仲有好多粉絲。next1/1pre馬嘉均與羅霖next1/1pre究竟係邊位人兄追美魔女呢?next1/1pre羅霖咁樣自爆,睇嚟係叫記者們跟佢喇!next1/1pr ...


「美魔女」今年要再婚?羅霖話希望next1/1pre大批好友到場力撐羅霖。next1/1pre羅霖今日出動私伙裙出席自家寫真集慈善版的發布會。next1/1pre出咗歌又係新城攞埋獎嘅羅霖就話會兼職做歌手。next1/1pre現場仲有好多粉絲。next1/1pre馬嘉均與羅霖next1/1pre究竟係邊位人兄追美魔女呢?next1/1pre羅霖咁樣自爆,睇嚟係叫記者們跟佢喇!next1/1pr ...


「美魔女」今年要再婚?羅霖話希望

next 1/1 pre

大批好友到場力撐羅霖。

next 1/1 pre

羅霖今日出動私伙裙出席自家寫真集慈善版的發布會。

next 1/1 pre

出咗歌又係新城攞埋獎嘅羅霖就話會兼職做歌手。

next 1/1 pre

現場仲有好多粉絲。

next 1/1 pre

馬嘉均與羅霖

next 1/1 pre

究竟係邊位人兄追美魔女呢?

next 1/1 pre

羅霖咁樣自爆,睇嚟係叫記者們跟佢喇!

next 1/1 pre

羅霖如果再婚,佢話三個仔都撐。

next 1/1 pre

「美魔女」羅霖(Candy)出席自家寫真集慈善版的發布會,當中收錄了與歌手馬嘉均的合唱歌曲《姊弟愛》,她開心表示收到大家很多祝福:「寫真集出版到依家已經賣咗5千幾本,原本以為係3千幾本,真係好開心,因為寫真集嘅標價都貴,咁都賣到咁多本,自己都想做多啲善事,好難得一本攝影集可以籌到8萬蚊,捐畀有需要嘅人,今次2萬係捐畀香港乳癌基金會,之前6萬係捐畀心蓮心,我媽媽都曾經患過乳癌,我知道佢哋好需要人幫助、關懷、同家人嘅支持,所以我之後都會去參與講座發放正能量,覺得好有意義。」

仔仔阿媽齊撐

她續透露今年將較多北上工作:「我同美容院有合作,好開心年尾許咗個願想做校監,開始有啲眉目,所以會多啲北上傾合作嘅嘢,如果成功就做校監啦。(咩校監?)美容學校嘅校監。(代言?)唔係代言,係股東之一。(投資幾錢?)月中會上去傾,如果傾得成,今年會開連鎖店20間,2017年會再多啲。」又謂開心與理想天映公司合作:「呢本寫真集都係佢哋幫我出,但之後我同公司之間嘅自由度會大啲,唔使佢做我經理人,各有各發展,因為理想天映做演唱會多啲,而我係藝人多啲,所以之後會自己管理自己多啲,獨立自由啲。(咁多嘢做,仔仔冇投訴咩?)我就係想自由啲,留多啲時間畀屋企人。」又表示如傾成美容合作,會較多飛北京,屆時周末亦會帶同仔仔一齊飛,還高興謂仔仔和媽媽均有買寫真集來支持自己。

兼職做歌手

問到會否再唱歌?她說:「會再唱。(做歌手?)會兼職做,全職做會好大壓力,又要練好多歌,如果兼職會輕鬆啲,唱得開心啲,冇咁大壓力,因為我除咗演藝、生意,都已經3、4樣,真係分身唔到,最緊要係我要留返啲時間畀感情呀嘛。(希望有新戀情?)希望2016年有,如果時間唔夠嘅話,我分分鐘會閃婚㗎。(仔仔同意?)ok㗎,我同佢哋講過,啱嘅話就唔好嘥時間,冇時間培養感情,只要我應承啫。(有適合嘅人?)其實有嘅。(佢求咗婚或暗示過?)唔使講到咁明。(佢想娶你?)佢有咁嘅意思,但要睇我o唔ok。(你OK ready嘅?)我要睇埋下半年先,如果閃就今年,希望啦。(香港定內地人?)唔講得住。(圈外?圈內?生意拍檔?)唔講得住,我個人係咁,啲嘢十畫未有一撇,就唔講得住。」其後還笑言自己慳家了三年多,今天隆重其事出動價值數萬元的「私伙」裙上陣。

最強娛樂APP《東網巨星》,除咗特備遊戲節目《巨星放題》外,每個禮拜都仲有好多其他精彩娛樂節目。預知未來,相信好多人都希望做到,《東網巨星》APP其中一個重點節目《玄學星相》,除咗教識大家點樣催吉避凶,仲會以玄學角度,幫大家八盡每周娛樂熱話㗎!

最強娛樂APP「東網巨星」下載連結:

http://on.cc/redirect/entertainment


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!