網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年1月16日 星期六

【#standbyyu】AV女優吉澤明步撐子瑜勇敢:你並不孤單 __,

【#standbyyu】AV女優吉澤明步撐子瑜勇敢:你並不孤單2016-01-1613:47:00HKT周子瑜事件受到全亞洲注意,連吉澤明步都喺IG留言撐佢。自封「台獨剋星」、寂寂無名嘅藝人黃安早前指控韓團TWICE成員周子瑜舉台灣旗為「台獨份子」,竟然引起不少大陸網民圍剿一個從不談政治的16歲小女孩,連日飽受許多強國網民欺凌,令子瑜承受沉重的政治壓力,更疑令一班同屬JYP藝人未能到大陸演出,如旗 ...


【#standbyyu】AV女優吉澤明步撐子瑜勇敢:你並不孤單

2016-01-16 13:47:00 HKT



周子瑜事件受到全亞洲注意,連吉澤明步都喺IG留言撐佢。

自封「台獨剋星」、寂寂無名嘅藝人黃安早前指控韓團TWICE成員周子瑜舉台灣旗為「台獨份子」,竟然引起不少大陸網民圍剿一個從不談政治的16歲小女孩,連日飽受許多強國網民欺凌,令子瑜承受沉重的政治壓力,更疑令一班同屬JYP藝人未能到大陸演出,如旗下藝人GOT7成員Jackson及2PM成員Nichkhun在中國活動全部取消。

面對種種壓力,所屬JYP娛樂昨晚於官方微博貼出子瑜道歉的影片,片中承認「為自己是一個中國人而感到驕傲」,不過大陸網民仍然覺得不滿。

16歲嘅犧牲品周子瑜,引來亞洲各地大批人力撐佢唔應該道歉,連日本著名AV女優吉澤明步,都有留意到事件,佢仲喺Instagram度留言,力撐周子瑜。吉澤知道事件後,喺Instagram留言寫住:「子瑜你是勇敢的女子,你並不孤單一人,我在這裏,努力加油。」

好多網民喺吉澤個IG留下「日台友好」四個字,亦有唔少人對吉澤嘅言論大表讚賞。



吉澤明步被好多人讚佢。



吉澤喺IG留言撐子瑜。




鍾意就快D Share啦!