掃呢頁CODE去手機

2016年1月5日 星期二

Twins尾場 容祖兒飲醉酒上台又喊又跪 __,祖兒,Twins,容祖兒,

尋日Twins尾場有容祖兒上台,祖兒已經非常亢奮,同平時嘅表現非常唔同,連阿Sa都忍唔住問一句:「你係咪飲咗啲酒呀?」然後祖兒回應道︰「我冇,我冇醉!」呢一句嘢成日都聽到飲醉嘅朋友講,祖兒仲話喺台下邊睇邊喊,上到台就更加情緒高漲,三個攬埋一嚿。喺阿嬌講緊嘢嘅時候,祖兒又忽然一句︰「我哋唔可以對住大家講嘢,要對住出面!」引來全場爆笑!祖兒仲拎個電話出嚟,話要做個facebooklive,之後點唱《你 ...






其他影片:>>






尋日Twins尾場有容祖兒上台,祖兒已經非常亢奮,同平時嘅表現非常唔同,連阿Sa都忍唔住問一句:「你係咪飲咗啲酒呀?」然後祖兒回應道︰「我冇,我冇醉! 」呢一句嘢成日都聽到飲醉嘅朋友講,祖兒仲話喺台下邊睇邊喊,上到台就更加情緒高漲,三個攬埋一嚿。

喺阿嬌講緊嘢嘅時候,祖兒又忽然一句︰「我哋唔可以對住大家講嘢,要對住出面!」引來全場爆笑! 祖兒仲拎個電話出嚟,話要做個facebook live,之後點唱《你講你愛我》,期間更跑到台邊,連耳機都甩埋,兼狂扭pat pat,完全係進入忘我狀態,就連阿嬌定阿Sa講嘢,佢都分唔清,並重申自己︰「我冇醉!」

呢晚祖兒真係high到一個點,喺合唱《眼紅紅》嘅時候,完全覺得祖兒深切體會到呢首歌嘅神髓,又唱又跪兼眼濕濕,去到完場時,祖兒話︰「我真係,我真係好替我呢兩位好朋友,好高興!」祖兒,全場都知你真係好高興,真係high過佢開con呀!


鍾意就快D Share啦!