掃呢頁CODE去手機

2016年2月29日 星期一

【《蘋果》溫哥華直擊】講誓詞變喊包 鍾嘉欣:想生4個 __,嘉欣,蘋果,李嘉欣,鍾嘉欣,

【《蘋果》溫哥華直擊】講誓詞變喊包 鍾嘉欣:想生4個講誓詞變喊包 嘉欣認怕BB小器:想生4個【嘉欣結婚了】恭喜恭喜!鍾嘉欣和脊骨治療師Jeremy於香港時間昨日在溫哥華補擺喜酒,在約80名親友見證下宣讀誓詞。靚靚人妻嘉欣先後穿上裙褂及高雅婚紗,真情剖白與老公相識僅四天已認定對方是Mr.Right,要嫁給對方,並揚言想生四個小朋友。現年31歲的鍾嘉欣去年底秘嫁約44歲、無綫集團前主席梁乃鵬的醫生姪仔 ...


【《蘋果》溫哥華直擊】講誓詞變喊包 鍾嘉欣:想生4個



其他影片:>>






講誓詞變喊包 嘉欣認怕BB小器:想生4個

【嘉欣結婚了】

恭喜恭喜!鍾嘉欣和脊骨治療師Jeremy於香港時間昨日在溫哥華補擺喜酒,在約80名親友見證下宣讀誓詞。靚靚人妻嘉欣先後穿上裙褂及高雅婚紗,真情剖白與老公相識僅四天已認定對方是Mr. Right,要嫁給對方,並揚言想生四個小朋友。

現年31歲的鍾嘉欣去年底秘嫁約44歲、無綫集團前主席梁乃鵬的醫生姪仔Jeremy Leung,《蘋果》派出採訪隊飛抵溫哥華全程直擊嘉欣和Jeremy的婚禮過程。一對新人僅邀約80位至親好友參加,據悉現場不停播放嘉欣為Jeremy親自作曲及主唱的《我結婚了》,宣讀誓詞一刻嘉欣最先忍不住喊,老公和台下幾位姊妹都被感動落淚,場面感人。



■31歲的嘉欣昨日與約44歲、職業為醫生的Jeremy在溫哥華宣誓及擺婚宴。記者黃曉程溫哥華傳真

「心跳可能200下」

於香港時間昨日凌晨5時40分,即溫哥華前日下午1時40分,陽光普照下新娘子由七名姊妹陪同步出豪宅前往The Arbutus Club的婚宴場地。疑懷有三個月身孕的嘉欣穿上一件寬身中式裙褂及矮踭繡花鞋,Jeremy一度眉頭緊皺,之後兩人手拖手小心翼翼地拾級而下,嘉欣說:「我約你哋三點鐘訪問,我驚嚇親我老公呀!」

Jeremy先落車拖實老婆入會場,嘉欣在場內換上一襲高雅密實婚紗,高腰款仍隱約見到圓潤腰肢。宣讀誓詞一刻,嘉欣最先忍不住喊,之後二人見傳媒時Jeremy被要求錫嘉欣,他怕醜只敢錫頸,十分搞笑。嘉欣父母大讚女婿值100分,嘉欣媽媽說:「滿意滿意,100分!」嘉欣爸爸笑言不止100分。其後嘉欣單獨受訪:「好開心,最親嘅人,最好朋友都喺度。上次12月結婚時好簡單,對我嚟講已經好足夠,但奶奶同老公想畀個dream wedding我。」被傳媒爆出婚訊,確令二人有點手足無措:「老公唔鍾意影相、唔鍾意應酬、唔鍾意嘈,頭先見到咁多記者都係扮鎮定,佢個心跳可能跳到200下,成個禮拜冇一日瞓到覺。」

嘉欣戴着一隻重一卡多鑽石的結婚戒指,笑言是「最靚嗰隻」,透露老公在一個很多燈飾的浪漫地方求婚,她說:「我哋識咗十個幾月,好得意,原來呢個世界真係有meant to be(注定),因為我認識佢唔使第四日,唔知點解,心裏面覺得佢係我老公,佢亦認定我係老婆。」她繼續滔滔不絕讚老公:「我真係好愛佢,佢真係好錫我,佢平時影selfie都唔肯,佢心地好善良、成熟又勇敢,好鍾意小朋友,仲好孝順爸爸媽媽,佢係我嘅Mr. Right。」



■嘉欣換上高雅婚紗,雖然拎着花球,但高腰款仍隱約見到腰肢圓潤。讀者提供圖片



■Jeremy好怕醜,徇眾要求下只敢錫老婆的頸項,不敢嘴對嘴。

拎油畫婚照遮面

有傳嘉欣有喜,她默認好消息:「BB嘅嘢,唔好亂講,我覺得太早,適當嘅時候公佈。」記者追問是否雙喜臨門?她說:「BB嘢就唔好講啦,有乜事就唔好啦。」問想生幾多個?她說:「想生四個。」在場記者都「嘩」一聲,嘉欣笑言:「好得人驚呢,唔係我講嘅,我老公講,我會配合嘅。」為維繫異地婚姻,她透露已向無綫請假至7月尾,問會否退出娛樂圈?她說﹕「唔會,我仲有好多嘢未完成。但婚後唔會去度蜜月。」

婚宴至凌晨1時許,一對新人步出,Jeremy拿着包好的婚照油畫,一時用畫遮自己塊面,相當怕醜。婚宴是否好開心?嘉欣說:「好開心,好感動。」到4時仍未睡的嘉欣,更新微博答謝傳媒。

採訪、攝影:黃曉程、梁繼光



■Jeremy的父母昨早盛裝出席兒子的婚宴,更大派利是。



■嘉欣父母大讚Jeremy是一百分好女婿。


鍾意就快D Share啦!