網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年2月26日 星期五

【壞車黑到爆】蔡思貝焗住着晚裝整車 __,蔡思貝,

蔡思貝揸車嚟嘅時候有小小意外,搞到要着住件晚裝整車。next1/1pre蔡思貝又話以前試過MISS咗飛機。next1/1pre蔡思貝遲啲會返新西蘭拍嘢,係關於以前讀書時候嘅嘢喎。next1/1pre蔡思貝又話自己以前喺新西蘭讀中學。next1/1pre前港姐蔡思貝以一襲低胸晚裝出席皮草之夜,她表示來活動的途中發生了小小意外,她說:「我架車壞咗,要着住件晚裝加件大褸喺路上面整車,結果整唔到,要搭的士 ...


蔡思貝揸車嚟嘅時候有小小意外,搞到要着住件晚裝整車。

next 1/1 pre

蔡思貝又話以前試過MISS咗飛機。

next 1/1 pre

蔡思貝遲啲會返新西蘭拍嘢,係關於以前讀書時候嘅嘢喎。

next 1/1 pre

蔡思貝又話自己以前喺新西蘭讀中學。

next 1/1 pre

前港姐蔡思貝以一襲低胸晚裝出席皮草之夜,她表示來活動的途中發生了小小意外,她說:「我架車壞咗,要着住件晚裝加件大褸喺路上面整車,結果整唔到,要搭的士,都幾戲劇性。(冇男士幫你?)冇呀。(有冇諗住call男朋友嚟幫你?)冇,我第一時間call我經理人,話佢知我搭的士。(有冇試過啲甩轆嘢?)趕唔到飛機,外國冬季夏季有時差,miss咗班機,要買過張機票。」

而有傳因朱千雪進修而令到其他女藝人多了job,她說:「冇聽過,唔清楚,其實一路以嚟公司安排工作畀我,我比較被動,有劇叫我接我就say yes,呢排就出席活動,嚟緊三月尾就會飛去新西蘭拍一個節目,講番自己喺當地讀書嘅嘢,好多嘢都要自己organize,幾得意,好似紀錄細個讀書嘅嘢。(怕唔怕畀人重提學歷疑雲?)我喺新西蘭讀中學。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!