掃呢頁CODE去手機

2016年2月28日 星期日

嫁得豪不等於炫富 嘉欣行頭勁簡單 __,嘉欣,李嘉欣,鍾嘉欣,

簡單就是美。next1/1pre甜蜜到震呀。next1/1pre靚女戴咩都一樣咁靚。next1/1pre鍾嘉欣老公年賺五百七十萬港紙,加上本身嘉欣都有番咁上下賺錢能力,佢嘅婚禮喺常人心目中應該要幾豪有幾豪。不過可惜答案啱啱相反,嘉欣今日身上嘅行頭相當簡單,佢手上面嘅求婚戒指只係一卡左右,結婚戒指款式亦相當簡單。至於一般港女新娘鍾意晒冷嘅龍鳳鈪,嘉欣亦只有一對,另加一條好幼嘅金鈪,就算耳環,都係好簡 ...


簡單就是美。

next 1/1 pre

甜蜜到震呀。

next 1/1 pre

靚女戴咩都一樣咁靚。

next 1/1 pre

鍾嘉欣老公年賺五百七十萬港紙,加上本身嘉欣都有番咁上下賺錢能力,佢嘅婚禮喺常人心目中應該要幾豪有幾豪。不過可惜答案啱啱相反,嘉欣今日身上嘅行頭相當簡單,佢手上面嘅求婚戒指只係一卡左右,結婚戒指款式亦相當簡單。至於一般港女新娘鍾意晒冷嘅龍鳳鈪,嘉欣亦只有一對,另加一條好幼嘅金鈪,就算耳環,都係好簡單嘅款式,行頭真係低調到不得了。

另外,值得一提嘅,係嘉欣嘅gel甲,一般新娘子結婚,都係搞到個gel甲有咁行得咁行,不過嘉欣就好simple,只係整咗法式gel甲,講真,各位女士平時返工都唔似咁啦,證明嘉欣真係一個好簡單嘅人。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!