網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年2月29日 星期一

兩女唔黐身 鄭丹瑞孤獨食飯手背抹嘴 __,

咪以為一個男人食飯,實係浪漫嘅豆腐火腩飯,可能會似鄭丹瑞咁,係狼狽上海餛飩架!十幾年前唱《那夜我替女兒「R」背脊》嘅阿旦(鄭丹瑞),兩個女都大個,唔通仲同你玩「R」背脊咩?背脊冇得「R」,就連飯都要自己一個食。鄭丹瑞喺銅鑼灣食嘢,為求盡快填飽個肚,佢十五分鐘內密密食,一支公又冇人一齊食,冇乜所謂;不過食食吓,佢竟然好狼狽就咁用手背抹嘴,店員見佢咁,都忍唔住俾杯水佢,沖吓抹吓點都好。唔知呢一刻,阿旦 ...




咪以為一個男人食飯,實係浪漫嘅豆腐火腩飯,可能會似鄭丹瑞咁,係狼狽上海餛飩架!

十幾年前唱《那夜我替女兒「R」背脊》嘅阿旦(鄭丹瑞),兩個女都大個,唔通仲同你玩「R」背脊咩?背脊冇得「R」,就連飯都要自己一個食。

鄭丹瑞喺銅鑼灣食嘢,為求盡快填飽個肚,佢十五分鐘內密密食,一支公又冇人一齊食,冇乜所謂;不過食食吓,佢竟然好狼狽就咁用手背抹嘴,店員見佢咁,都忍唔住俾杯水佢,沖吓抹吓點都好。

唔知呢一刻,阿旦有冇少少掛住兩個女,希望佢哋喺身邊,一齊食嘢之餘,就算幾狼狽都會喺身邊照顧自己呢?

鍾意就快D Share啦!