掃呢頁CODE去手機

2016年2月10日 星期三

遺傳咪精血統 大馬波神林明禎家姐接棒攻港 [FACE - 455] __,林明禎,MF,

林詩枝(26歲)有樣又有身材,Brandy冇刻意要入娛圈,有間美容店喺大馬嘅Brandy話希望細妹明禎發展愈來愈好,咁佢就可以唔使做啦!爆Like王遺傳咪精血統 大馬波神林明禎家姐接棒攻港由大馬紅到過台灣嘅巴打新寵咪精林明禎你無理由唔識,原來明禎有個同樣上圍豐滿兼馬來西亞小姐亞軍家姐你又知唔知?26歲嘅林詩枝(Brandy),一心想做個平凡OL,卻於06年參加咗馬來西亞小姐,仲攞埋「最佳笑容」、「 ...


林詩枝(26歲)有樣又有身材,Brandy冇刻意要入娛圈,有間美容店喺大馬嘅Brandy話希望細妹明禎發展愈來愈好,咁佢就可以唔使做爆Like王遺傳咪精血統 大馬波神林明禎家姐接棒攻港由大馬紅到過台灣嘅巴打新寵咪精林明禎你無理由唔識,原來明禎有個同樣上圍豐滿兼馬來西亞小姐亞軍家姐你又知唔知?26歲嘅林詩枝(Brandy),一心想做個平凡OL,卻於06年參加咗馬來西亞小姐,仲攞埋「最佳笑容」、「 ...


林詩枝( 26歲)

有樣又有身材, Brandy冇刻意要入娛圈,有間美容店喺大馬嘅 Brandy話希望細妹明禎發展愈來愈好,咁佢就可以唔使做

爆 Like王

遺傳咪精血統 大馬波神林明禎家姐接棒攻港

由大馬紅到過台灣嘅巴打新寵咪精林明禎你無理由唔識,原來明禎有個同樣上圍豐滿兼馬來西亞小姐亞軍家姐你又知唔知?

26歲嘅林詩枝( Brandy),一心想做個平凡 OL,卻於 06年參加咗馬來西亞小姐,仲攞埋「最佳笑容」、「最親切小姐」、「最上鏡小姐」兼得埋全國亞軍而正式加入娛樂圈。曾參演過本地電影《魕》和《施壓者》,上月得鬼王潘紹聰邀請再有幸參演《魕異》,唔知你鍾意家姐定細妹多啲呢?

F:《 FACE》 林:林詩枝

林詩枝(左)和林明禎都係出生於馬來西亞嘅靚女,𠵱家一個喺台灣發展中,一個向香港進發,兩姊妹玩晒(網上圖片)

F:點解搵你拍鬼片?

林:這次合作《魕異》的電影,我尤其是感激公司給我這麼多次機會,之前是《魕》,還有 2014年又拍了一部《施壓者》也是在香港,這次《魕異》也是同樣的合作,所以我非常的感激。可能我們都有互相保持聯繫,感覺合作也不錯,所以就做成了這次合作的機會吧。

預計 6月會上映嘅《魕異》由潘紹聰帶隊,今集繼續有林詩枝,再加埋栢芝媽有份演出添!

F:拍攝有咩難忘經歷?

林:在香港拍攝的最後一個晚上,下着雨到和合石墳場去,我的角色就是要拿着搖鈴,去叫醒所有的公公、婆婆出來吃飯,是不是聽了就很恐怖!所以我真的覺得這個是 Oh My God!為什麼要這樣做!我的編劇都很厲害!

有幸同栢芝媽合作, Brandy話栢芝媽人超好,而且每次嚟探班都會買嘢食,好窩心喎!

F:栢芝媽個人點㗎?

林:我覺得她很虔誠,對拜佛很虔誠,栢芝媽媽不會兇,她非常的 friendly,我們很少對手戲,但是我們每一次拍攝她都會來,會來探班,非常開心有栢芝媽媽探班的 pizza。

F:未來都是向娛樂圈發展?

林:我是走一步看一步,當然可以的話我希望可以在香港發展,看那一間公司有眼光,如果沒有這一次的電影,我也是會乖乖的在馬來西亞看店(美容店),照顧家人。

11年兩姊妹合資開咗間美容店,入面只做 facial、按摩,想整容打 botox?唔好搵呢兩姊妹喇!(網上圖片)

F:會以妹妹做目標?

林:妹妹發展得好,我替她開心,我也希望她發展得更好,那我就不用做了,我就可以回馬來西亞陪家人!有人問我會不會羨慕,我覺得不會,她從小沒有很追求這一方面,我覺得她天生就有這樣的命水!我們很不同,我是比較 open mind的,她很文靜,很內向。

Brandy話媽咪都好貪靚,果然林媽媽(中)同兩姊妹企埋一齊,似三姊妹多過似母女喎!

F:和明禎感情有幾好?

林:我跟妹妹的關係是非常的 close,就是一起長大、相依為命、一起睡覺、一起洗澡的那一種。因為媽媽曾經有段時間到新加坡工作,我們兩個在檳城,兩個人跟一個女傭生活,所以我就覺得那一段時間是相依為命的時間。

攝影:鄭明川

場地: Perfect 5th Cafe


鍾意就快D Share啦!