掃呢頁CODE去手機

2016年3月5日 星期六

致富智庫:驚蟄打小人?不如遠離10大Office毒人 __,

next1/1pre呢幾個月股市係咁冧,恒指曾跌穿萬九點,點知上星期尾又升番,大家又開始諗是否「真‧好轉」?好、淡友間衝突即刻激化,呢邊做緊好倉,嗰邊夾淡倉,絕對唔係你死就我亡,難免多咗唔少對頭人。點搞?連班股壇口痕友都話,唔爭在出動埋千年民間智慧,趁明日(3月5日)係驚蟄,約埋去灣仔鵝頸橋「打小人」。其實講到「小人」,職場向來都唔少,以下10種Office毒人,就要認實佢哋、遠離佢哋,咁就可以慳 ...


next 1/1 pre

呢幾個月股市係咁冧,恒指曾跌穿萬九點,點知上星期尾又升番,大家又開始諗是否「真‧好轉」?好、淡友間衝突即刻激化,呢邊做緊好倉,嗰邊夾淡倉,絕對唔係你死就我亡,難免多咗唔少對頭人。點搞?連班股壇口痕友都話,唔爭在出動埋千年民間智慧,趁明日(3月5日)係驚蟄,約埋去灣仔鵝頸橋「打小人」。

其實講到「小人」,職場向來都唔少,以下10種Office毒人,就要認實佢哋、遠離佢哋,咁就可以慳番,唔使幫襯鵝頸橋。

==========

1、是非型

正所謂「大智論道,中智論事,小智論人」,是非精最鐘意將快樂建築係人哋嘅痛苦上,屬「小人」榜首。講是非,無聊兼傷人。世間上有好多正面嘢值得發堀,唔好浪費時間喺是非之上。

-------

2、「催狂魔」型

睇過《哈利波特》都知,催狂魔(Dementor)一出現,人就至剩下最恐怖嘅回憶。催狂魔即係嗰啲只係得悲觀同悲觀同悲觀嘅人,佢哋嘅負面氣場犀利到,有佢哋在場,可以搞到成間房都生無可戀。

--------

3、乜都唔抵得型

呢類人,有咩都唔抵得人,總之就係「隔離飯香」,硬是覺得人哋有嘅一定好過自己。接近得多,分分鐘畀佢哋傳染埋睇小自己兼妒忌人嘅惡習。

--------

4、老脾型

老脾怪完全冇控制情緒能力。佢哋向你發脾氣,仲要賴咁燥都係因為你。唔好再畀佢哋當你係情緒廁所,乜都發洩落你度。

--------

5、林黛玉型

開始時,你只不過覺得佢哋慘,但慢慢你會發覺佢哋原來係無病嘅「長期病患者」,少少嘢都會Call你出嚟呻、搵你陪。佢哋唔會視困難為成長嘅機會,只係一味自怨自艾。

--------

6、操縱型

佢哋至叻打住Friend牌嚟吸光你啲精力與時間,另一方面又因為清楚你嘅喜好,好識氹住你、吊住你條命仔。不過,若細心睇,會發現佢不斷喺你身上攞佢要嘅嘢,但就好少甚至零付出,小心最終有一日佢會食咗你。

--------

7、左彈右彈型

佢哋最叻就係彈你鍾意或你認為啱嘅嘢,仲要彈到一棟都冇。佢哋覺得世上只有自己先係正宗,所有同佢哋唔同嘅人與事,一概睇唔起。

--------

8、自我中心型

呢類人一般朋友唔多個,與人有距離,唔易親近。若你發現識咗呢位仁兄之後,社交圈子愈嚟愈細,好似得番你同佢相依為命咁?擺明你中咗伏,分分鐘連你都只不過係佢用嚟增加自信嘅工具。

--------

9、寸咀型

同佢哋溝通?絕對係浪費時間,事關佢哋對任何嘢都視為係挑戰緊佢。佢哋寸咀兼傲慢,周時同人鬧意見。

--------

10、黑心型

簡單講就係「黑心」兩個字。佢哋嘅快樂建築喺你嘅痛苦上,唔係Hurt你就係想攞你着數,就係咁多。除此之外對你零興趣,總之就冇好嘢。不過好處係,一眼就認得出佢哋。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!