掃呢頁CODE去手機

2016年3月29日 星期二

34F蕊蕊搏到盡 打戲唔黐膠紙防走光 __,蕊蕊,陳蕊蕊,

蕊蕊做打女呀!next1/1pre做索爆酒吧老闆娘。next1/1pre晒晒美腿。next1/1pre好sexy架!next1/1pre騷盡本錢!next1/1pre搏到盡架。next1/1pre冇替身!next1/1pre自己打!next1/1pre起飛腳,勁呀!next1/1pre藝人金剛近年大搞生果及大閘蟹等生意,身為女友兼歌手蕊蕊一樣勤力吸金,最近憑其34F過人「胸」器以性感姿態上陣拍攝內 ...


蕊蕊做打女呀!

next 1/1 pre

做索爆酒吧老闆娘。

next 1/1 pre

晒晒美腿。

next 1/1 pre

好sexy架!

next 1/1 pre

騷盡本錢!

next 1/1 pre

搏到盡架。

next 1/1 pre

冇替身!

next 1/1 pre

自己打!

next 1/1 pre

起飛腳,勁呀!

next 1/1 pre

藝人金剛近年大搞生果及大閘蟹等生意,身為女友兼歌手蕊蕊一樣勤力吸金,最近憑其34F過人「胸」器以性感姿態上陣拍攝內地的網絡電影。在戲中飾演身手不凡兼索爆酒吧老闆娘的蕊蕊,親熱戲點到即止,蕊蕊說:「都係同男主角攬咗一下。其實我份人好保守,咁樣夠」雖然蕊蕊笑言性格保守,但每當以低胸上陣時,竟大頭蝦未有做足防走光措施包括黐膠紙等,她笑說:「完全冇呀,諗落冇走光真係好好彩!」

做天份做打女

由於要應付不少動作戲,處女下海拍打戲的蕊蕊不慎受傷,靚股當災!她說:「其實今次係第一次拍打戲,好在之前都有學過打拳同有跳舞基礎,所以都好快適應,連啲武指都話我有天份。但有一場戲我唔小心跣咗落樓梯,成個patpat瘀晒,不過當時我就忍痛拍埋佢,導演都話good take,因為當時我真係真情流露。」

拍戲傷股,蕊蕊說金剛當然有安慰,同時又也感激對方教她普通話,她說:「成部戲都要講普通話,所以我一唔使埋位就會狂背稿之餘,都有向金剛請教讀音。」

最強娛樂APP《東網巨星》,除咗特備遊戲節目《巨星放題》外,每個禮拜都仲有好多其他精彩娛樂節目。如果鍾意韓風嘅,集中介紹最新韓劇、韓片同韓國最新歌曲嘅《韓劇榜》,同埋Highlight每周韓星訪港精彩片段,以及報道韓國演藝圈最新動態嘅《韓風吹》絕對啱晒你。仲諗咩呀!快啲Download

最強娛樂APP「東網巨星」下載連結:

http://on.cc/redirect/entertainment


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!