掃呢頁CODE去手機

2016年3月11日 星期五

王君馨勁自信 素顏示人冇有怕 __,君馨,王君馨,

咁開心濕平嘅?next1/1pre一個人,dry咗啲囉。next1/1pre買咗好多嘢喎。next1/1pre好nice啊。next1/1preBye。next1/1pre前港姐亞軍王君馨(Grace),早前飛往加拿大為好姊妹鍾嘉欣的婚宴擔任姊妹團,最近忙拍新劇的她,日前晚上7時許,獨自現身中環Shopping,不一會已大有斬獲,行到標汗的她還除了外套。經常要化妝出鏡的她,為了讓皮膚唞唞氣,實行以 ...


咁開心濕平嘅?

next 1/1 pre

一個人,dry咗啲囉。

next 1/1 pre

買咗好多嘢喎。

next 1/1 pre

好nice啊。

next 1/1 pre

Bye。

next 1/1 pre

前港姐亞軍王君馨(Grace),早前飛往加拿大為好姊妹鍾嘉欣的婚宴擔任姊妹團,最近忙拍新劇的她,日前晚上7時許,獨自現身中環Shopping,不一會已大有斬獲,行到標汗的她還除了外套。

經常要化妝出鏡的她,為了讓皮膚唞唞氣,實行以素顏「真面目」示人,即使見到記者亦沒有左閃右避,向來親切的Grace還笑咪咪向記者揮手Say Hi!

最強娛樂APP《東網巨星》,除咗特備遊戲節目《巨星放題》外,每個禮拜都仲有好多其他精彩娛樂節目。如果鍾意韓風嘅,集中介紹最新韓劇、韓片同韓國最新歌曲嘅《韓劇榜》,同埋Highlight每周韓星訪港精彩片段,以及報道韓國演藝圈最新動態嘅《韓風吹》絕對啱晒你。仲諗咩呀!快啲Download

最強娛樂APP「東網巨星」下載連結:

http://on.cc/redirect/entertainment


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!