網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年3月7日 星期一

被傳「變臉」 方媛甫相叫網民搵錯處 __,方媛,

方媛話佢每次甫親自拍,大家都好似搵錯處咁,仲話自己係「原版設計」。next1/1pre方媛情人節嗰陣Post過呢張自拍,被網民話P圖過度,搞到似「美魔女」羅霖。next1/1pre呢張就係佢喺再之前影嘅舊相。next1/1pre而今日方媛就喺微博擺咗一大堆餐廳相,叫大家玩吓搵錯處喎。next1/1pre方媛與郭富城(資料圖片)next1/1pre「新城嫂」方媛(Moka)屢傳「變臉」,情人節嗰陣佢 ...


方媛話佢每次甫親自拍,大家都好似搵錯處咁,仲話自己係「原版設計」。

next 1/1 pre

方媛情人節嗰陣Post過呢張自拍,被網民話P圖過度,搞到似「美魔女」羅霖。

next 1/1 pre

呢張就係佢喺再之前影嘅舊相。

next 1/1 pre

而今日方媛就喺微博擺咗一大堆餐廳相,叫大家玩吓搵錯處喎。

next 1/1 pre

方媛與郭富城(資料圖片)

next 1/1 pre

「新城嫂」方媛(Moka)屢傳「變臉」,情人節嗰陣佢Post過張自拍,就被人話P圖過度,搞到似「美魔女」羅霖!今日Moka就唔擺自拍,擺咗一大堆餐廳相,叫大家玩吓搵錯處喎。估計佢今次係想反擊「變臉」傳聞,佢就留言指,佢每次甫親自拍,大家都好似搵錯處咁,仲話自己係「原版設計」:「現在每次拍照都好像在玩大家來找茬(錯處),最近看到各種說我座(鼻)子p歪了,哈哈,原版設計,怪我了咯?」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!