掃呢頁CODE去手機

2016年3月8日 星期二

手機同充電座新舊「膠溶」 隨時自焚報廢! __,手機,手機平板,

將不支援快速充電的手機,插入快速充電座,或會引致過熱或充爆電。(appappapps.com/設計圖片)next1/1pre依家好多新推出手機都sell可以快速充電,啱晒成日玩手機的人,不過,如果大家用新的快速充電座,為舊型號的手機充電,隨時會搞到手機「自焚」。唔好以為係度作故事呃你,因為外地確有用家試過將GalaxyS4,插入Galaxy最新型號手機的附帶的官方快速充電座充電,點解第二日一睇,竟 ...


將不支援快速充電的手機,插入快速充電座,或會引致過熱或充爆電。(appappapps.com/設計圖片)

next 1/1 pre

依家好多新推出手機都sell可以快速充電,啱晒成日玩手機的人,不過,如果大家用新的快速充電座,為舊型號的手機充電,隨時會搞到手機「自焚」。唔好以為係度作故事呃你,因為外地確有用家試過將Galaxy S4,插入Galaxy最新型號手機的附帶的官方快速充電座充電,點解第二日一睇,竟然發現部S4正在熱溶!

大部分Android旗艦手機,都支援快速充電,不少人成日貪方便,用最新的快速充電座幫不同型號的手機充電,最近就有用戶透過新型號的快速充電座,為不支援快速充電的Galaxy S4叉電,第二日赫然發現手機接線末端部分,完全溶在S4裏面,用戶想拔掉充電座時,手指都被燙傷,至於充電座就徹底報廢。

所以大家緊記,如果你同時擁有普通充電座,以及快速充電座,為不同手機叉電時,就千祈要揀啱對象,唔係手機會因過熱或充爆電而「黯然離世」,就相當可惜了。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!