掃呢頁CODE去手機

2016年3月8日 星期二

魔鬼教練!貝安琪晒線教瑜伽嚇窒許嘉浩 __,貝安琪,許嘉浩,

貝安琪呢個魔鬼教練,身材勁魔鬼!next1/1pre貝安琪教咗瑜伽有十年喇。next1/1pre貝安琪有啲「胸」狠!next1/1pre落手落腳教!next1/1pre學嘢喇喂!next1/1pre貝安琪提醒大家做瑜伽時,唔好食得太飽。next1/1pre模特兒貝安琪(Ankie)和「綠魔」許嘉浩(Karl)現身瑜伽中心,以低胸運動裝束上陣的Ankie,即席化身「魔鬼」教練,教Karl及現場blo ...


貝安琪呢個魔鬼教練,身材勁魔鬼!

next 1/1 pre

貝安琪教咗瑜伽有十年喇。

next 1/1 pre

貝安琪有啲「胸」狠!

next 1/1 pre

落手落腳教!

next 1/1 pre

學嘢喇喂!

next 1/1 pre

貝安琪提醒大家做瑜伽時,唔好食得太飽。

next 1/1 pre

模特兒貝安琪(Ankie)和「綠魔」許嘉浩(Karl)現身瑜伽中心,以低胸運動裝束上陣的Ankie,即席化身「魔鬼」教練,教Karl及現場blogger做電器石瑜伽,做到雞手鴨腳的Karl,表示自己很少做運動,並謂高溫瑜伽有助排毒:「啱晒都市懶人做,同埋本身想學鶴立雞群嘅動作,發現原來台上一分鐘,台下10年功。」

用瑜伽治腰痛

Ankie續表示自己教瑜伽已有10多年:「我學咗15年啦,喺紐約讀大學時第一次上瑜伽堂。(出面有教?)有教學生,有教private class。(吸引男學生報名?)都吸引好多男士,女士都有,但百分比都係女仔多啲。(會唔會全職教?)唔會啦,因為係我個人興趣,我好鍾意瑜伽,想多啲人認識到瑜伽。(未來嘅Mr. Right都要有瑜伽嗜好?)都要識,唔識就教佢,做一世私人教練。」又謂早前用瑜伽動作幫媽媽治愈腰痛。

切忌飽肚做瑜伽

Ankie又提醒新手瑜伽學者最好先試堂,再選擇自己喜歡的瑜伽:「因為瑜伽都分好多種,我覺得熱石瑜伽都幾好,可以排好多毒素,我幾鍾意高溫瑜伽,記住做瑜伽之前之後都要飲多啲水,同埋做之前兩個鐘唔好食嘢,否則啲動作會令到個人好易嘔,如果唔想空肚,都可以食少少生果。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!