掃呢頁CODE去手機

2016年3月30日 星期三

為谷收視度奇招 葉玉卿諗過炸咗亞視 __,亞視,葉玉卿,

估唔到,葉玉卿咁有諗頭,亦都咁爆炸。next1/1pre葉玉卿話邱德根對藝人好親切,所以留到好多人。next1/1pre邱德根(資料圖片)next1/1pre亞視的人情味,至今令葉玉卿戀戀不捨,尤其當時的老闆邱德根,她說:「當時邱德根先生好親切,藝人滿約前都會好親切逐一同人傾,就好似爸爸咁,雖然電視台人工唔高,但係好自然都會留低,因為咁親切咁誠意嘅態度,就會好自然想繼續做。所以當時邱先生真係經營有 ...


估唔到,葉玉卿咁有諗頭,亦都咁爆炸。

next 1/1 pre

葉玉卿話邱德根對藝人好親切,所以留到好多人。

next 1/1 pre

邱德根(資料圖片)

next 1/1 pre

亞視的人情味,至今令葉玉卿戀戀不捨,尤其當時的老闆邱德根,她說:「當時邱德根先生好親切,藝人滿約前都會好親切逐一同人傾,就好似爸爸咁,雖然電視台人工唔高,但係好自然都會留低,因為咁親切咁誠意嘅態度,就會好自然想繼續做。所以當時邱先生真係經營有道。」

亞視長期積弱,近年的收視更跌至個位數,比起當年亞視盛世時的雙位數收視,只可嘆一句「俱往矣。」葉玉卿笑言當年為了增加亞視收視,曾想出驚天動地的方法,就是把亞視炸掉!葉玉卿笑說:「如果要講當年嘅笑話,有個係諗番當年都幾好笑。就係當時亞視收視只有十幾點,對依家嘅亞視嚟講唔算低。當時我哋會諗點樣可以爭取更高收視,有人提議要炒咗阿邊個,咁當然唔得我就話我有個最好嘅方法,就係炸咗亞視,成間電視台炸咗佢,咁就可以置諸死地而後生,可以重新!咁當然係唔Work,係妄想啦。」

對觀眾或是好事

坎坷過後未必冇艇搭,葉玉卿寄語亞視的新知舊雨,亞視的生命或許短,但明日無限遠:「諗番呢個想法(炸亞視)都唔係錯晒,唔應該眷戀亞視兩個字。每件事都係有因有果,可能係經營手法或者老闆等,化學作用唔啱。可能冇咗係可惜,但係從好嘅方面諗,將來都有間新嘅電視台,如果有新嘅團體或老闆,可能會有更加好嘅節目,對觀眾係好事,大家唔好咁傷心。」

最強娛樂APP《東網巨星》,除咗特備遊戲節目《巨星放題》外,每個禮拜都仲有好多其他精彩娛樂節目。如果鍾意韓風嘅,集中介紹最新韓劇、韓片同韓國最新歌曲嘅《韓劇榜》,同埋Highlight每周韓星訪港精彩片段,以及報道韓國演藝圈最新動態嘅《韓風吹》絕對啱晒你。仲諗咩呀!快啲Download

最強娛樂APP「東網巨星」下載連結:

http://on.cc/redirect/entertainment


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!