掃呢頁CODE去手機

2016年3月23日 星期三

女神升呢未脫貧 李佳芯住公屋搭巴士 __,李佳芯,女神,

李佳芯雖已升呢做女一,但未脫貧。仍然與家人同住柴灣舊公屋,平日出入,多數搭公共交通工具,唔會隨便搭的士,十分貼地!孭飛做女主角的新劇《與諜同謀》,幾乎日日有通告,收工撞正男友唔得閒,李佳芯單拖到銅鑼灣shopping,去藥房買暖貼,行平價時裝店和化妝品店,跟住坐巴士返柴灣屋企,慳妹一個!第二日,早班通告,拍到五點在尖沙咀收工,李佳芯在K-11一間露天cafe坐低醫肚,食完繼續刨劇本,好勤力!雖然已 ...




李佳芯雖已升呢做女一,但未脫貧。仍然與家人同住柴灣舊公屋,平日出入,多數搭公共交通工具,唔會隨便搭的士,十分貼地!

孭飛做女主角的新劇《與諜同謀》,幾乎日日有通告,收工撞正男友唔得閒,李佳芯單拖到銅鑼灣shopping,去藥房買暖貼,行平價時裝店和化妝品店,跟住坐巴士返柴灣屋企,慳妹一個!第二日,早班通告,拍到五點在尖沙咀收工,李佳芯在K-11一間露天cafe坐低醫肚,食完繼續刨劇本,好勤力!雖然已經三十三歲,但李佳芯肯有心,唔怕遲。

鍾意就快D Share啦!