掃呢頁CODE去手機

2016年3月23日 星期三

低俗有市場 粗口好到位  MK仔拍片:少少鹹多多趣嘛 [FACE - 461] __,MF,

爆Like王低俗有市場 粗口好到位 MK仔拍片:少少鹹多多趣嘛以前好興講呢句:書中自有顏如玉;又有邊個估到原來拍YouTube片都搵到顏如玉呢?JFFT可以話係3位MK仔,拍片題材可以話市井到不得了,《笑談講粗口》、《毒L做男朋友一流》之類粗俗得嚟最多人睇,而且竟然成全咗一段姻緣添!耀祥(22歲)(前)職業:電視台影片編輯喊出嚟(21歲)(後)職業:裝修工人湯米(21歲)職業:網上雜誌編輯JFFT ...


爆 Like王

低俗有市場 粗口好到位  MK仔拍片:少少鹹多多趣嘛

以前好興講呢句:書中自有顏如玉;又有邊個估到原來拍 YouTube片都搵到顏如玉呢? JFFT可以話係 3位 MK仔,拍片題材可以話市井到不得了,《笑談講粗口》、《毒 L做男朋友一流》之類粗俗得嚟最多人睇,而且竟然成全咗一段姻緣添!

耀祥( 22歲)(前)

職業:電視台影片編輯

喊出嚟( 21歲)(後)

職業:裝修工人

湯米( 21歲)

職業:網上雜誌編輯

JFFT由 3個毒男組成,拍 YouTube片接近 3年,題材市井又搞笑,片量唔多但點擊率 5萬至 50幾萬都有。

F:《 FACE》  J: JFFT

F:你哋拍片嘅題材都好市井,你哋係咪 MK仔?

耀祥扮女人入型入格,喺《從 AV角度分析好男人》入面仲學《丹麥女孩》叫自己做 Lili。( YouTube畫面)

J:我哋喺比較 MK,同埋週遭接收到嘅資訊同生活環境都影響到我哋,最常流連喺旺角同網吧,亂咁行、睇下戲咁,試過喺網吧 5、 6個鐘,又鍾意睇動漫,唔係主流嗰啲,有大波妹係必須少少鹹,多多趣嘛!粗口平時都講嘅!唔係專登拍嚟吸引人,但無可否認粗口有呢個魔力喺度,加兩個字(粗口)更加到位,引人發笑同埋有親切感,屋企人都有睇我哋啲片,會話:正經啲唔好剩係講粗口但我哋覺得冇乜所謂。

F:點解你哋會拍片?

耀祥主力諗題材同寫初稿,再同其他隊友傾,耀祥負責埋編審,執靚啲好笑位至開始拍。其實 MK都可以好有條理。( YouTube畫面)

J:我哋以前讀同一班,都係讀電影電視,又有啲表演慾,所以想用番呢個形式去玩。題材來自生活同來自高登,最近條片《從 AV角度分析好男人》係因為對 AV有啲感受又有啲好男人嘅經驗之前有啲片係俾高登啟發,但我哋唔會將巴打絲打啲嘢照搬,例如唔會佢哋改咗啲歌詞,我哋就攞啲歌詞去改又擺上網搶頭啖湯咁囉!

F:你哋有乜方法宣傳啲片?

最近以男仔睇 AV為題材大獲好評,有網友提議下次講女仔睇 AV,但 JFFT話冇乜女仔朋友,所以唔太了解好難拍,要大家失望喇!( YouTube畫面)

J:我哋第一條片係《笑談講粗口》,一出就有十幾萬人睇(現已累積 50萬),當時喺高登「娛樂台」同「創意台」開咗 pose嚟宣傳下,點知有幾百個留言。其實喺拍片之前已喺高登寫咗篇文,可能有啲巴打留意到,有啲留言提議我哋拍出嚟,文字好似唔夠過癮,所以第一條片就用咗呢篇稿嚟拍。

F:幾個毒男拍片係咪為咗識女仔?

JFFT啲片有大量粗口,佢哋話:「平時都講㗎到位啲吖嘛!」咁又真係幾好笑嘅!( YouTube畫面)

J:的確係,「耀祥」個女朋友就係咁認識。耀祥:佢睇咗我哋啲片之後 inbox話我哋啲片好搞笑,然後我哋傾偈,佢每一條片都有留言,我問佢其實想同邊個傾偈多啲,慢慢得番我同佢傾,之後就開始用我自己 facebook同佢傾。(有冇睇佢 fb係咩樣先?)睇勻晒 inbox幾次已經掃緊,仲分析佢啲相有冇 PS過,真人都有八、九成嘅!拍咗差唔多兩年拖喇!(可惜耀祥唔肯公開佢女友樣貌,要保持神秘喎!)

攝影:楊學


鍾意就快D Share啦!