掃呢頁CODE去手機

2016年3月23日 星期三

【傻的嗎】網民發動聯署 要求白宮令小方Stephy復合仲要結婚 __,Stephy,方力申,小方,鄧麗欣,

方力申同鄧麗欣嘅十年情喺上個禮拜傳出「分訊」,太陽娛樂更發聲明對外公佈二人情侶關係結束,不過有傳「分訊」聲明早喺一個月前已經寫好,但因為當時小方唔喺香港,Stephy要「等齊人」先公佈。當外界不斷揣測二人分手嘅原因,有知情人士就爆料數出小方三大罪狀,致十年情玩完,包括:1.Stephy已經32歲,身邊嘅好姊妹都相繼成為人妻,點會唔恨嫁,但係小方一直吊兒郎噹,同居多年都冇試過求婚。加上佢哋除咗夾錢買 ...




其他影片:>>






方力申同鄧麗欣嘅十年情喺上個禮拜傳出「分訊」,太陽娛樂更發聲明對外公佈二人情侶關係結束,不過有傳「分訊」聲明早喺一個月前已經寫好,但因為當時小方唔喺香港,Stephy要「等齊人」先公佈。當外界不斷揣測二人分手嘅原因,有知情人士就爆料數出小方三大罪狀,致十年情玩完,包括:1.Stephy已經32歲,身邊嘅好姊妹都相繼成為人妻,點會唔恨嫁,但係小方一直吊兒郎噹,同居多年都冇試過求婚。加上佢哋除咗夾錢買名畫投資之外,從冇買過樓或開公司,小方仲要搬離咗比華利山嘅愛巢返薄扶林同父母同住。2.小方十年嚟唔單止冇求過婚,平時連一啲少驚喜浪漫嘢都冇做過。知情人士話﹕「咪睇小方好似好識冧女仔,其實咁多來佢都冇送過花俾Stephy。」難怪Stephy話﹕「平時冇驚喜已經係驚喜」,就算今年情人節小方做啲嘢送花又出街撐枱腳都冇用。3.小方嗜好多多,平時約朋友去玩仲多過陪女朋友,工作上就只係公司派乜佢做乜;相反Stephy喺事業上有好多追求,又會搞自己嘅時裝品牌,嫌男方唔上進。雖然每次拗撬完後就當冇事發生,但係心入面點都有氣刺,最後感情出現裂縫,二人越行越遠。小方同Stephy分手觸動咗好多人嘅神經,好多人話佢哋係陪住自己長大嘅集體回憶,就算係咁最多都係全城「哀悼」幾日啫,勢估唔到有網民無聊到去美國白宮網站發起聯署,要求「外國勢力」介入,要二人復合。個po由19號開始,截至今日,已經有超過三百人簽署,但啲名字都相當古怪,大量重複而且都係兩個單字。有網民睇唔過眼話﹕「平時自己地頭玩真係無所謂,去到人哋地頭個個叫緊救命,你攞呢啲嘢喺人哋個網玩,你估人地點睇你香港人?下次你真係有難,再上去搵簽名,睇下有無人理你?」有網民反駁話,外國都有唔少人喺白宮網站發起惡搞聯署,例如﹕驅逐Justin Bieber出境並廢除其綠卡,要求用樂隊One Direction的歌曲作為國歌等等。確是相當無聊。其實香港過去亦多次發起白宮聯署(陳雲形容之為「投名狀」),盼美方關注,包括銅鑼灣書店5名香港負責人及職員被失蹤事件。而早於2014年9月28日佔領期間,警方多次施放催淚彈驅散群眾。當時有身處美國的港人,自發於白宮網站發動聯署,希望美國政府能向中國政府施壓,尊重給予港人真正民主選舉的承諾,若簽署超過10萬,白宮須回應有關訴求。而最近一次發動聯署,就係國師陳雲喺1月發起「停止支持香港版權(修訂)條例草案」聯署,表示「希望美國高抬貴手,不再支援現行的版權修訂條例法案」,白宮一方以違反聯署條款,移除此項聯署,結果不了了之。

香港網民發起聯署要求白宮介入方鄧分手 有網民睇唔過眼
有啲聯署的確俾人感覺係「亂嚟」(要求將國歌轉為One Direction的《History》) 曾經有聯署要求驅逐Justin Bieber出境,雖然過十萬人簽署,但白宮回應話﹕「Sorry to disappoint」

鍾意就快D Share啦!