掃呢頁CODE去手機

2016年3月20日 星期日

呂慧儀封胸sell演技 《潮流教主》奸出位 __,潮流教主,呂慧儀,

《潮流教主》差唔多八成角色都係做奸人堅,莊思敏、李佳芯、陳瀅個個都各懷鬼胎,其中陳奐仁直情係笑面虎,為人自私自利,睇到啲網民真係想打爆陳奐仁。一向都係FINALBOSS嘅鄭子誠,今次就做好人,論戲最奸嗰個一定要數長腳蟹呂慧儀!以往大家對呂慧儀嘅印象,一直都係佢對修長美腿,同埋N年前嘅中門大開嘅晚裝LOOK。不過,長腳蟹唔係淨係識sell對波,佢其實都有演技,今次喺《潮流教主》入面,長腳蟹就有機會發 ...




《潮流教主》差唔多八成角色都係做奸人堅,莊思敏、李佳芯、陳瀅個個都各懷鬼胎,其中陳奐仁直情係笑面虎,為人自私自利,睇到啲網民真係想打爆陳奐仁。一向都係FINAL BOSS嘅鄭子誠,今次就做好人,論戲最奸嗰個一定要數長腳蟹呂慧儀!

以往大家對呂慧儀嘅印象,一直都係佢對修長美腿,同埋N年前嘅中門大開嘅晚裝LOOK。不過,長腳蟹唔係淨係識sell對波,佢其實都有演技,今次喺《潮流教主》入面,長腳蟹就有機會發圍啦!

長腳蟹為咗要嬴陳豪,不惜一切,單係佢嗰幾個表情,真係明白咩叫「最毒婦人心」。以往大台演奸角嘅女仔唔多,今次長腳蟹呢個毒婦,應該可以殺出重圍!以後呂慧儀唔止係sell 波咁簡單,仲可以sell 奸啦!

鍾意就快D Share啦!