掃呢頁CODE去手機

2016年3月18日 星期五

小方Stephy分手:【講到喊】小方證早已分手:唔關結婚事 __,Stephy,方力申,小方,鄧麗欣,

方力申於分手後首次現身公開活動。next1/1pre惹嚟大批傳媒追訪。next1/1pre小方似睇心情低落。next1/1pre不時抿嘴。next1/1pre講講吓,仲不禁留下男兒淚。next1/1pre小方表示佢哋係喺10周年當日決定分開。next1/1pre喺宣布之後,小方表示Stephy有Sendmessage畀佢,話要佢一個人面對唔好意思。next1/1pre木無表情坐咗喺度。next1/ ...


方力申於分手後首次現身公開活動。

next 1/1 pre

惹嚟大批傳媒追訪。

next 1/1 pre

小方似睇心情低落。

next 1/1 pre

不時抿嘴。

next 1/1 pre

講講吓,仲不禁留下男兒淚。

next 1/1 pre

小方表示佢哋係喺10周年當日決定分開。

next 1/1 pre

喺宣布之後,小方表示Stephy有Send message畀佢,話要佢一個人面對唔好意思。

next 1/1 pre

木無表情坐咗喺度。

next 1/1 pre

同小朋友合照都冇咩表情。

next 1/1 pre

藝人方力申出席慈善美食活動記者會,自昨天透過公司發聲明宣布與鄧麗欣(Stephy)結束十年情後首度現身,吸引約三十位記者到場採訪。身穿黑色西裝的他心情沉重,接受訪問時幾度哽咽,眼濕濕,期間更傷心流淚。

10周年當日決定分開

他透露其實昨日宣布聲明時,自己拿住電話看宣布時間,期間更激動到手震得很犀利。他哽咽表示分手是兩人決定,其實在電影《紀念日》上映前兩人已有分歧,但當時決定給雙方三個月冷靜期:「因為唔想畀心地唔好嘅人覺得我地藉分手宣傳,同埋真係珍惜呢段感情,所以決定畀大家冷靜期,期間有約出黎傾偈見面,有傾到喊,但直至10周年嗰日決定和平分開。分開絕對唔關結唔結婚事,總之係一啲解決唔到嘅問題,係個幾星期前決定分手,亦唔關第三者事。」

唔介意再合作

對於跟鄧麗欣(Stephy)分手,方力申繼續講分手後Stephy有Send message給他,要他一個人面對這麼多人,實在唔好意思。問到現時還會否挽留?他謂將來的事無人知。但他亦謂不介意之後再合作,因為同一間公司,兩人亦會保持聯絡。至於其父母是他們決定分手後才通知,父母都覺得很可惜。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!