掃呢頁CODE去手機

2016年3月18日 星期五

經典重溫 葉念琛四度拆散小方Stephy __,Stephy,方力申,小方,葉念琛,鄧麗欣,

那些年嘅K歌金曲,方力申同Stephy真係有唔少正歌,相信最應景一定係《十分愛》。講經典,當然唔少得葉大導嘅愛情四部曲啦!話晒方力申同Stephy之所以一齊,都係因為葉念琛。葉念琛回覆話尊重佢哋嘅決定,亦都祝福佢哋,喺微博話同大家心情一樣。葉大導嘅四部電影,一定都有第三者,但最後都係大團圓結局。依家同大家重溫下,第一部《獨家試愛》,有吳佩慈誘惑方力申; 第二部《十分愛》,Stephy就係情場殺手, ...




那些年嘅K歌金曲,方力申同Stephy真係有唔少正歌,相信最應景一定係《十分愛》。講經典,當然唔少得葉大導嘅愛情四部曲啦! 話晒方力申同Stephy之所以一齊,都係因為葉念琛。葉念琛回覆話尊重佢哋嘅決定,亦都祝福佢哋,喺微博話同大家心情一樣。

葉大導嘅四部電影,一定都有第三者,但最後都係大團圓結局。依家同大家重溫下,第一部《獨家試愛》,有吳佩慈誘惑方力申; 第二部《十分愛》,Stephy就係情場殺手,同方力申分手之後,再復合。去到第三部嘅《我的最愛》又再一次喊到一班觀眾死咁濟,講做老千嘅小方,為咗迫走Stephy,索性做場戲。上年一套《紀念日》,葉大導話總結自己拍咗十年嘅愛情電影,一樣有第三者,仲要兩公婆各自有一個,加埋其他問題鬧大交。係咪大團圓結局就要諗下啦!不過今次佢哋分開唔關第三者事,但係會唔會復合就真係唔知啦!


鍾意就快D Share啦!