掃呢頁CODE去手機

2016年3月18日 星期五

蔡一鳳哽咽 盛品儒鬧爆Tasha:佢癲癲哋 __,盛品儒,蔡一鳳,

盛品儒同老婆蔡一鳳現身機場準備去泰國。next1/1pre本身都笑晒嘅。next1/1pre但受訪時就一度哽咽想喊。next1/1pre蔡一鳳話呢件事令佢知道男人係會返屋企next1/1pre而盛品儒就鬧爆Tasha癲癲哋。next1/1pre又叫人去睇心理醫生。next1/1pre全程搭住老婆膊頭。next1/1pre係囉!搭緊啲啦!next1/1pre繼續搭~next1/1pre前亞視高層盛品 ...


盛品儒同老婆蔡一鳳現身機場準備去泰國。next1/1pre本身都笑晒嘅。next1/1pre但受訪時就一度哽咽想喊。next1/1pre蔡一鳳話呢件事令佢知道男人係會返屋企next1/1pre而盛品儒就鬧爆Tasha癲癲哋。next1/1pre又叫人去睇心理醫生。next1/1pre全程搭住老婆膊頭。next1/1pre係囉!搭緊啲next1/1pre繼續搭~next1/1pre前亞視高層盛品 ...


盛品儒同老婆蔡一鳳現身機場準備去泰國。

next 1/1 pre

本身都笑晒嘅。

next 1/1 pre

但受訪時就一度哽咽想喊。

next 1/1 pre

蔡一鳳話呢件事令佢知道男人係會返屋企

next 1/1 pre

而盛品儒就鬧爆Tasha癲癲哋。

next 1/1 pre

又叫人去睇心理醫生。

next 1/1 pre

全程搭住老婆膊頭。

next 1/1 pre

係囉!搭緊啲

next 1/1 pre

繼續搭~

next 1/1 pre

前亞視高層盛品儒與老婆蔡一鳳約十時二十分現身機場,準備出發到泰國。盛品儒近日被名叫Tasha的女子在網上討論區指二人有過親密關係,更曾為對方墮胎。兩公婆今日齊齊受訪,戴上黑超的蔡一鳳期間一度哽咽,盛品儒在旁輕拍老婆安撫,並對傳媒表示已獲妻子原諒。

男人係會返屋企

蔡一鳳全程戴上黑超,被問是否真有要盛品儒跪玻璃,她笑一笑說:「冇,佢平時點對我,自己心知,人哋嚟玩乜,一早計劃咗,但兩公婆平時點相處係知嘅!多謝呢個女仔,唔理係真係假,呢件事令我知道男人係會返屋企。老公咁耐唔理佢,block晒佢,仲要纏住見面,我覺得夠我一直唔知原來佢哋有見過面,但我老公喺我唔知情下,已經唔想見佢,佢應該放手,夠因為我哋有屋企人,唔止自己,你(Tasha)做得好過份呀!」說畢一度嗚咽,盛品儒在旁輕拍老婆安撫,並斥Tasha:「我覺得佢癲癲地,應該考慮睇心理醫生。」

盛品儒

問到蔡一鳳會否與老公約法三章,或要求老公不時報告行蹤?她說:「好多朋友建議,但冇法逼,真係愛嘅,拉太緊要走就走,唔走就唔會走,呢位小姐要清楚明白,男人愛嘅,點推都唔走。」

而盛品儒亦直斥Tasha「我覺得佢癲癲哋,要考慮睇心理醫生」、「唔理,話之佢點講,有又好,冇又好,有個10歲仔都好,anyway,佢癲嘅,唔使再回應」、「佢殺人唔關我事」。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!