網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年3月13日 星期日

陸浩明速賺三百萬 拖女友試床狂Un __,陸浩明,

陸浩明速賺三百萬拖女友試床狂Un無綫上位主持陸浩明近年在無綫發展不俗,騷價三級跳年吸300萬港元,非行靚仔路線的他原來收埋一名索爆女友Ayan!年屆36歲的他賺到第一桶金即心郁「試婚」,日前約埋女友到天后搵樓兼到傢俬舖試大床,心情High爆的他更跳上床狂Un試彈力!坐都未夠,6號瞓喺度貼身測試床褥彈力,怕醜嘅Ayan就喺床邊傻笑。6號同女友揀傢俬,一見張大床即坐上去狂Un,十足大細路。Ayan被6 ...


無綫上位主持陸浩明近年在無綫發展不俗,騷價三級跳年吸300萬港元,非行靚仔路線的他原來收埋一名索爆女友Ayan!年屆36歲的他賺到第一桶金即心郁「試婚」,日前約埋女友到天后搵樓兼到傢俬舖試大床,心情High爆的他更跳上床狂Un試彈力!

坐都未夠,6號瞓喺度貼身測試床褥彈力,怕醜嘅Ayan就喺床邊傻笑。

6號同女友揀傢俬,一見張大床即坐上去狂Un,十足大細路。

Ayan被6號用湯殼偷襲,見佢笑得咁冧,真係情趣嘅嘢……

6號之後同Ayan去睇樓搵愛巢,女友咁索,6號自然心急將她私有化。

陸浩明(6號)於2012年獲恩師余詠珊提攜由有線過檔無綫,工作即接踵而來,拍住肥媽主持《食平D》系列人氣急升,騷價三級跳,由不足一萬到三至四萬元,一年狂接50個騷,加上拍廣告收入,年賺300萬港元絕不手軟!6號雖然其貌不揚,但口才好的他異性緣不俗,冧掂肥媽上契又廣納師奶Fans,私下原來更有一名模特兒女友Ayan Chan,兩人拍拖約四年,在朋友聚會中認識。

湯殼「襲擊」氹Ayan

Ayan貌似台灣女星吳佩慈,同樣擁有45吋長腿,難怪6號不時出冧招箍到實,不避嫌在網上晒恩愛合照,早前在活動中表示與女友感情穩定,正努力儲老婆本,希望兩年內結婚!據知收入大增的6號為要將女友「私有化」而先「試婚」,除到天后的地產搵樓外,更為稍後的新居選購傢俬及日用品。日前他與Ayan到銅鑼灣一間傢俬店「入貨」,兩口子行到床鋪售賣部,6號即雙眼放光一支箭衝往一張雙人床,並興奮地坐上床狂Un試彈力,怕醜的Ayan坐在床邊,亦忍不住笑!其後兩人「轉戰」另一張雙人床,6號再度整個人瞓上床,再與女友分享瞓床感覺。

由於他與Ayan都是高瘦一族,自然引來途人眼望望,但兩人沐浴愛河中旁若無人耍花槍,期間6號不停「出口術」氹女友,行至廚具部,兩人駐足研究一番,冇厘正經的6號又出招,先以隔水罩笠女友頭,再施以湯殼「襲擊」,逗得Ayan邊避邊笑,玩足一大輪。之後6號與Ayan往天后睇樓,兩人在多間地產舖外游走,之後又跟一名女經紀到附近的樓盤睇示範單位,看來6號對「試婚」愛巢的環境甚有要求,希望令「未來老婆」住得舒適!

望肥媽助上車

談到「升呢」做「吸金主持」,他坦言得此「新朵」有賴公司給予機會,以及得到肥媽賞識:「好多人話我喺《食平D》系列度做下把位好慘,但我完全唔介意,咁樣先得到觀眾憐憫。」問到將於一年內結婚,他說:「我都36歲試婚先啦!今年細佬結婚,出年都要計劃(肥媽打「龍鳳鈪」畀你?)係呀!佢真係有咁講過,我女友講笑話遲啲係咪會打埋三五六隻金豬。」問到是否已穩袋300萬,他坦言沒有認真計過,但今年的確進帳不少:「係欠層樓,如果肥媽幫埋我上車就完美。」

文:影視組

坐都未夠,6號瞓喺度貼身測試床褥彈力,怕醜嘅Ayan就喺床邊傻笑。

6號同女友揀傢俬,一見張大床即坐上去狂Un,十足大細路。

Ayan被6號用湯殼偷襲,見佢笑得咁冧,真係情趣嘅嘢……

6號之後同Ayan去睇樓搵愛巢,女友咁索,6號自然心急將她私有化。


來源 source: http://the-sun.on.cc
鍾意就快D Share啦!