掃呢頁CODE去手機

2016年4月10日 星期日

旅行慶30歲生日 蔡詩芸狂晒比堅尼靚相 __,

蔡詩芸早前30歲生日又去咗旅行…去年12月同台灣藝人王陽明於澳洲悉尼完婚嘅台灣歌手蔡詩芸,早前係佢嘅30歲生日,而佢就同咗老公同埋家人去旅行慶祝,仲連續一個禮拜不停甫海邊拍攝的火辣比堅尼相,除咗側躺喺船上,擺出各種撩人姿勢之外,其中一張,佢就喺鏡頭下方爬樓梯,挺出傲人身材,之後仲晒出王陽明伸手扶她的照片,甜蜜指數爆晒錶呀!而一系列比堅尼辣相亦令網友睇到鼻血直流、紛紛狂嗌「太犯規了!」。 ...


蔡詩芸早前30歲生日又去咗旅行…

去年12月同台灣藝人王陽明於澳洲悉尼完婚嘅台灣歌手蔡詩芸,早前係佢嘅30歲生日,而佢就同咗老公同埋家人去旅行慶祝,仲連續一個禮拜不停甫海邊拍攝的火辣比堅尼相,除咗側躺喺船上,擺出各種撩人姿勢之外,其中一張,佢就喺鏡頭下方爬樓梯,挺出傲人身材,之後仲晒出王陽明伸手扶她的照片,甜蜜指數爆晒錶呀!而一系列比堅尼辣相亦令網友睇到鼻血直流、紛紛狂嗌「太犯規了!」。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!