掃呢頁CODE去手機

2016年4月26日 星期二

李蘊陀猴女重30磅 __,李蘊,

李蘊陀猴女重30磅現年24歲的人妻李蘊去年嫁內地商人羅章冠,還有個多月生B的她,昨在社交網公告陀猴女,她接受本報電話訪問說:「仲有個幾月生,暫時唔太辛苦,仲輕鬆嘅,自己重咗30磅,好肥,BB都有5磅,醫生話正常,但叫我唔好食咁多嘢,孕期唔好重過30磅,驚順產會難啲生。」■(左起)好友G.E.M.及超蓮已搶先認做李蘊B女契媽。互聯網圖片李蘊已決定順產生B,她說:「我唔想多個傷口,最自然係順產,我覺得 ...


李蘊陀猴女重30磅

現年24歲的人妻李蘊去年嫁內地商人羅章冠,還有個多月生B的她,昨在社交網公告陀猴女,她接受本報電話訪問說:「仲有個幾月生,暫時唔太辛苦,仲輕鬆嘅,自己重咗30磅,好肥,BB都有5磅,醫生話正常,但叫我唔好食咁多嘢,孕期唔好重過30磅,驚順產會難啲生。」



■(左起)好友G.E.M.及超蓮已搶先認做李蘊B女契媽。互聯網圖片

李蘊已決定順產生B,她說:「我唔想多個傷口,最自然係順產,我覺得做媽媽要經歷陣痛過程。」對於第一胎陀女,她說:「冇所謂,本身諗住唔係生一個,女會更加貼心啲,因為自己好黐媽咪,如果生女都會好黐我。」問到老公是否請假陪產?李蘊說:「唔使,順產都要一段時間才生得,即刻打電話畀佢,喺廣州落嚟都趕得切。」李蘊並透露好姊妹何超蓮和G.E.M.都要做契媽。

採訪:皓騫



■李蘊昨日貼肚皮相上網,宣佈腹中胎兒是B女。互聯網圖片


鍾意就快D Share啦!