掃呢頁CODE去手機

2016年4月26日 星期二

洪永城小心! 唐詩詠升Cup盡騷女人味 __,唐詩詠,洪永城,

洪永城小心!唐詩詠升Cup盡騷女人味92,183views│2016年04月23日搞到一眾高登巴打咁激動,咪就係早排播出嘅《有乜好過去camping 》,唐詩詠唔著羽絨,改以Bra-Top、熱褲示人囉! 睇番唐詩詠啱啱出道嘅相,佢上圍都冇依家咁澎湃㗎喎!不過,女人升cup有好多種方法!有巴打就覺得唐詩詠墊咗好多野喺入面,去營造波濤胸湧效果。話晒你的事業線如何,你的事業也必如何。唐詩詩唔止拍戲嘅時候 ...






  • 其他影片:>>






  • 洪永城小心! 唐詩詠升Cup盡騷女人味
  • 92,183 views│2016年04月23日
  • 搞到一眾高登巴打咁激動,咪就係早排播出嘅《有乜好過去camping 》,唐詩詠唔著羽絨,改以Bra-Top、熱褲示人囉! 睇番唐詩詠啱啱出道嘅相,佢上圍都冇依家咁澎湃㗎喎!

    不過,女人升cup有好多種方法! 有巴打就覺得唐詩詠墊咗好多野喺入面,去營造波濤胸湧效果。話晒你的事業線如何,你的事業也必如何。唐詩詩唔止拍戲嘅時候, 大方晒一晒事業線,就連出席公開活動都好,佢都會露下前、露下腳,或者嚟過see- through look,大騷佢嘅女人味! 好可惜,唐詩詠已經收歸洪永城所有,馬明BB陪唐詩詠去CAMP,都係得個望字咋!

    鍾意就快D Share啦!