掃呢頁CODE去手機

2016年4月26日 星期二

翠如撩祖兒講數 家姐怒抦 __,翠如,容祖兒,祖兒,黃翠如,

■翠如自爆曾是小霸王,禁止家姐與祖兒出街。黃翠如昨日在銅鑼灣出席護膚及彩妝品牌旗艦店開幕,她透露平時會提醒男友蕭正楠護膚。對於有報道指翠如家姐遭容祖兒搶走,翠如笑謂是兒時發生的事,她說:「祖兒同家姐係同學,我同祖兒嗌過交,叫佢去操場講數,因為我唔畀佢同家姐出街,好霸道,其實家姐最難過嘅時候,係祖兒陪佢,佢好錫我家姐。」最後跟祖兒如何破冰?翠如笑說:「好快知自己錯,畀家姐『抦』。」提到翠如爸爸黃永華 ...




其他影片:>>






黃翠如昨日在銅鑼灣出席護膚及彩妝品牌旗艦店開幕,她透露平時會提醒男友蕭正楠護膚。對於有報道指翠如家姐遭容祖兒搶走,翠如笑謂是兒時發生的事,她說:「祖兒同家姐係同學,我同祖兒嗌過交,叫佢去操場講數,因為我唔畀佢同家姐出街,好霸道,其實家姐最難過嘅時候,係祖兒陪佢,佢好錫我家姐。」最後跟祖兒如何破冰?翠如笑說:「好快知自己錯,畀家姐『抦』。」

提到翠如爸爸黃永華的公司上市後,股價大上大落,翠如曾指「內疚益咗炒家」,會否擔心因明星效應而影響股價?她指自己沒這麼大影響力,由於不了解,所以她和蕭正楠都沒有買。

採訪:黃曉妍

攝影:陳俊強


鍾意就快D Share啦!