掃呢頁CODE去手機

2016年4月26日 星期二

倒吊30呎堅離地 林峯頂硬上:我有畏高 __,林峯,

林峯首踩紅館台排練,被倒吊30呎堅離地,佢仲爆有嚴重畏高,但佢話OnShow嗰陣就唔會驚,認真專業。藝人林峯挑戰紅館舞台極限,即將周五(29號)舉行《HEARTATTACKLFLIVEINHK》演唱會,已練得139磅鋼條身型的他,今日首次踩入紅館台排練,並將「倒吊堅離地」30呎過程及一氣呵成十多分鐘連場勁舞率先曝光。同山頂位觀眾接觸阿峯這次向「山頂」進發,以最近距離與山頂位觀眾接觸,阿峯謂:「我依 ...


林峯首踩紅館台排練,被倒吊30呎堅離地,佢仲爆有嚴重畏高,但佢話On Show嗰陣就唔會驚,認真專業。

藝人林峯挑戰紅館舞台極限,即將周五(29號) 舉行《HEART ATTACK LF LIVE IN HK》演唱會,已練得139磅鋼條身型的他,今日首次踩入紅館台排練,並將「倒吊堅離地」30呎過程及一氣呵成十多分鐘連場勁舞率先曝光。

同山頂位觀眾接觸

阿峯這次向「山頂」進發,以最近距離與山頂位觀眾接觸,阿峯謂:「我依家企嘅係山腰位,到時會成個場館會圍咗一條軌道,會做啲乜呢,就留番少少想像空間畀大家。(吊住行?)唔知㗎,畀啲Surprise好啲,總之大家守秩序,我就會喺安全下做多啲突破。」

試過被吊高百呎

現場所見阿峯將吊上高達30呎的鐵架上,問到正式演出會否更高?阿峯謂:「冇畀限制佢哋,總之我冇嗌停就任佢吊高,雖然我有嚴重畏高,但On Show嗰陣都唔會理,咁多年拍戲頂硬上,試過吊過高過棵樹飛嚟飛去成百呎都有。」

試過雙手現歌迷抓痕

阿峯稱不是去挑戰高度而是挑戰距離,想與山頂觀眾拉近:「對我嚟講係突破。(事先要向紅館申請?)當然要啦,都期待On Show會點。(怕唔怕到時歌迷興奮跳起拉住雙腳?)都驚㗎,因為咁多次演唱會是試過雙手都有晒歌迷抓痕。」講到公司可有為他買重保險?他笑言:「呢樣我唔知公司應該有嘅。」

倒吊心跳加速

之後阿峯即場變「空中飛人」扣上威吔吊上半空,更來個「翻身倒掛」。問到畏高的阿峯感覺如何?阿峯摸摸胸口說:「心跳加速緊呀!」但阿峯面不改容再試吊幾次還笑謂:「唔知倒吊唱唔唱歌呢!」

地獄式排舞

玩完離地再與十多舞蹈員地獄式排舞,阿峯一口氣跳足十幾分鐘勁舞,他謂:「今次演唱會係由頭跳到尾,仲有個旋轉舞台配合,呢個反而係最危險,但仲未搭起,所以希望開騷前有兩日時間畀我排。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!