網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年4月16日 星期六

【下巴再進化】33歲王心凌「胸」降澳門 __,王心凌,

王心凌呢個Look,其實幾靚。現年33歲嘅台灣藝人王心凌,啱啱盛裝打扮出席喺澳門舉行嘅《榜中榜》活動。以一身低胸打扮上陣嘅佢,谷出心形胸,不過由於上身太瘦關係,鎖骨十分突出,望落我見猶憐。雖然心凌已經算係全場最性感,可惜佢嘅雙「峰」就似乎唔夠佢再度進化嘅外表咁搶,睇番啲現場相,佢除咗個鼻又高咗啲之外,個下巴簡直兜到好似飛出嚟咁滯,相信又會再度掀起一番「變樣」風雲。最強娛樂APP《東網巨星》,不時推 ...


王心凌呢個Look,其實幾靚。現年33歲嘅台灣藝人王心凌,啱啱盛裝打扮出席喺澳門舉行嘅《榜中榜》活動。以一身低胸打扮上陣嘅佢,谷出心形胸,不過由於上身太瘦關係,鎖骨十分突出,望落我見猶憐。雖然心凌已經算係全場最性感,可惜佢嘅雙「峰」就似乎唔夠佢再度進化嘅外表咁搶,睇番啲現場相,佢除咗個鼻又高咗啲之外,個下巴簡直兜到好似飛出嚟咁滯,相信又會再度掀起一番「變樣」風雲。
來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!